Persbericht

Kingston Technology Europe ondersteunt partners met introductie van lokale consumentenwebsite rememberkingston.com biedt partners mogelijkheid om op lokaal niveau verkoop te stimuleren

Amsterdam, 19 mei 2010 - Kingston Technology Europe Ltd, een onderdeel van Kingston Technology Corporation, 's werelds grootste onafhankelijke producent van geheugenproducten, lanceert zes lokale websites van haar consumentenwebsite http://www.rememberkingston.com/nl. De nieuwe website ondersteunt retailers en geeft bekendheid aan de Kingston-producten in Nederland, Frankrijk, Italië, Polen, Spanje en de DACH-regio. Het is een aanvullend platform voor retailers waarmee ze op lokaal niveau over hun merk en aanbiedingen kunnen communiceren.

"We zijn constant op zoek naar manieren om onze resellers en retailers te helpen bij het bieden van toegevoegde waarde aan hun klanten. De website is voor onze resellers enerzijds een perfecte portal om ze te ondersteunen bij het bieden van de nieuwste informatie over geheugentechnologie aan hun klanten. Anderzijds biedt het ook de mogelijkheid om bekendheid te geven aan hun merk en aanbiedingen", zegt Sander Thiele, business development manager Benelux retail bij Kingston Technology. "We bieden op een eenvoudige en heldere manier een overzicht van recente producten, informatie over nieuwe ontwikkelingen en tips en trucs. Dit maakt de website een gemakkelijk en toegankelijk hulpmiddel voor partners op alle niveaus."

Met deze website wil Kingston consumenten informeren over hoe ze meer uit hun geheugen kunnen halen zodat zij voldoende geïnformeerd zijn om een afgewogen aankoopbeslissing te maken. rememberkingston is een gebruiksvriendelijke website waarop gemakkelijk te navigeren is. Regelmatig wordt de inhoud bijgewerkt met video's, wedstrijden, tips, data voor evenementen en nieuws waardoor de website interessant en vernieuwend blijft. Op een aparte 'dealer'-pagina kunnen consumenten een overzicht vinden van de resellers die in Nederland de Kingston-geheugenproducten aanbieden.

"De website is een waardevolle toevoeging op onze reeds bestaande communicatiemiddelen", zegt Thiele. "Het is een informatieve en onderhoudende website waarmee channel partners aanbiedingen naar de lokale doelgroep kunnen communiceren. Onze partners kunnen voor meer informatie over de mogelijkheden die de website hen biedt contact opnemen met hun Kingston Technology business account manager."

Kijk op de nieuwe consumentenwebsite van Kingston voor nieuws, wedstrijden en nuttige tips: http://www.rememberkingston.com/nl/.