Jupiler geeft topprijzen weg bij WK 2010


BREDA, 20100519 -- Jupiler, het favoriete bier in België en het snelst groeiende pilsmerk in Nederland, presenteert vanaf heden de FIFA Wereldkampioenschap Voetbal 2010 quiz. Deze wordt online gespeeld via www.jupiler.nl. Voetballiefhebbers maken met hun kennis kans op een Hyundai ix35 of andere fraaie prijzen.

Bij alle Jupiler krat- en blikverpakkingen ontvangt de koper tijdelijk unieke codes om aan de quiz op www.jupiler.nl te kunnen deelnemen. De quiz stelt de voetbalkennis van de deelnemers op de proef, maar de prijzen zijn de moeite waard: hoofdprijs is een Hyundai ix35 ter waarde van 20.000 euro. Andere prijzen zijn o.a. Sony LCD-televisies, Jupiler-koelkasten, Perfect Draft's en nog veel meer. Naast de quiz is er de mogelijkheid om de uitslagen van de wedstrijden te voorspellen en samen met vrienden teams te vormen en elkaar uit te dagen. Frederic Landtmeters, directeur Marketing van Anheuser-Busch InBev's Benelux organisatie: "Een wereldwijd toernooi vraagt ook om mondiale prijzen. Met dit fantastische prijzenpakket dagen wij de voetballiefhebber uit zijn kennis op www.jupiler.nl te meten."

Jupiler is het officiële bier in de Benelux voor de FIFA Wereldkampioenschap Voetbal 2010 in Zuid Afrika. Moederbedrijf Anheuser-Busch InBev Benelux zal Jupiler groots gaan promoten rond het WK. In Nederland wordt het pilsmerk steeds populairder, onder andere dankzij het naamgevende sponsorschap en partnerschap van de Jupiler League. "Jupiler en voetbal brengen mensen samen en dat zullen wij met het WK laten zien", aldus Frederic Landtmeters.

De Play&Win-actie kan tot met het einde van het WK online worden gespeeld via www.jupiler.nl. De prijswinnaars worden na het WK bekend gemaakt.





Ingezonden persbericht