Ingezonden persbericht
Den Haag speelt in op de Pinksterdrukte
Niet in de rij bij Kandinsky en Der Blaue Reiter
Den Haag, 21 mei 2010
DEN HAAG - Het toeristische seizoen is al een tijdje in volle gang. Ook dit Pinksterweekend verwacht de stad Den Haag weer veel toeristen die op de combinatie kust en cultuur afkomen. Onlangs mocht het Gemeentemuseum Den Haag de 150.000ste bezoeker verwelkomen voor de tentoonstelling 'Kandinsky en Der Blaue Reiter'. Door het grote succes wordt de expositie verlengd tot en met 13 juni. Den Haag Marketing speelt hierop in door het arrangement 'Kandinsky en Der Blau Reiter; een kleurrijke belevenis!' aan te bieden. Met dit arrangement kan men de wachtrijen met de Pinksterdrukte bij de museumkassa vermijden. Het arrangement is te boeken via
Den Haag is een stad die vaak in een adem met de landelijke politiek genoemd wordt. De andere kant van de Residentie is echter minder bekend. De kant met zee, strand, cultuur, winkelen en evenementen. Die kunnen bezoekers nu zelf ontdekken en beleven door middel van een viertal aantrekkelijke arrangementen op
Over Den Haag Marketing
Den Haag Marketing is de overkoepelende marketing en promotie organisatie voor de stad Den Haag inclusief haar beide badplaatsen Scheveningen en Kijkduin. Het Haags Uitburo, VVV Den Haag, het Kenniscentrum Evenementen, het Convention bureau en Den Haag Topsport zijn onderdeel van Den Haag Marketing.