Ingezonden persbericht

PERSBERICHT
21 mei 2010

JCDecaux eerste media-exploitant met drie AMMA Awards

Buitenreclamebedrijf JCDecaux sleepte gisteravond voor de derde keer de AMMA Award in de categorie 'Beste media-exploitant' in de wacht. Het is voor het eerst in de geschiedenis van deze award dat een bedrijf de prestigieuze mediaprijs drie maal in ontvangst mag nemen. JCDecaux liet met deze overwinning zijn concurrenten ver achter zich.

De jury roemde JCDecaux om zijn professionele en invloedrijke aanpak, en de kennisoverdracht ten opzichte van mediabureaus. De onderneming ontving eerder al in 2004 als 2007 de prijs voor beste media-expoitant.

De AMMA Awards spreken niet alleen de waardering uit van vakspecialisten en branchegenoten, maar in het geval van reclame-exploitanten ook de erkenning vanuit adverteerders. "Om heel eerlijk te zijn, verwachtte ik al dat we deze prijs dit jaar zouden winnen", geeft Bart de Vries, Commercieel Directeur van JCDecaux Nederland aan. "We hebben in 2009 zo dicht op de bal gezeten en zo fanatiek en initiatiefrijk gewerkt dat een beloning hiervoor niet uit kon blijven. Dat neemt uiteraard niet weg dat we heel blij en heel trots zijn op deze 3e Amma."