Digital Movie helpt consument tijdens WK


"Consument hoeft tijdens WK niet te verdrinken in promotiegeweld"

AMERSFOORT, 20100525 -- Digital Movie, het tijdschrift over hardware voor bewegend beeld, biedt vanaf heden tot en met het WK voetbal een speciale service voor haar doelgroep: een pagina op www.digitalmovie.nl met relevante WK-aanbiedingen van leveranciers. Hierdoor hoeft de consument niet te verdrinken in het promotiegeweld dat in deze periode losbreekt en ontstaat er een handig centraal overzicht.

Mik Fetvaciyan, uitgever van Digital Movie: "Veel consumenten zijn voor en tijdens het WK op zoek naar goede hardware om straks optimaal te kunnen genieten van de wedstrijden. Wordt het een LED-tv, met of zonder 3D, enzovoort. Leveranciers spelen hierop in, waardoor er een storm van promotie losbreekt." Om verwarring bij de consument te voorkomen, filtert Digital Movie relevante aanbiedingen uit deze promotiestroom en toont deze op haar speciale pagina www.digitalmovie.nl/wk-actie. De pagina groeit dus met de tijd.

Het initiatief past precies bij het tijdschrift Digital Movie, een uitgave van Uitgeverij Scala BV. Het tijdschrift volgt alle ontwikkelingen op het gebied van hardware voor bewegend beeld op de voet. Lezers vinden uitgebreide tests over de nieuwste camcorders, tv's (LED, lcd, plasma, 3D) en projectoren. Ook beeldondersteunende producten zoals Blu-ray, HD-recorders, homecinema, luidsprekers, NAS en mediaspelers komen aan bod. Digital Movie brengt overzicht in de vele ontwikkelingen binnen de consumentenelektronica.

Het blad verschijnt tien keer per jaar zowel op papier als 100% identiek online met vele extra's zoals films, links en downloads. Alle uitgaven zijn online te raadplegen.





Ingezonden persbericht