Ingezonden persbericht


Tele2 Zakelijk lanceert campagne de nieuwe realiteit

Nooit meer kiezen tussen goed en goedkoop

Amsterdam, 25 mei 2010. Tele2 Zakelijk lanceert vandaag multimediale campagne waarin bedrijven en ondernemingen welkom worden geheten in de nieuwe realiteit. Tele2 Zakelijk constateert een mentaliteitsverandering in de zakelijke markt en omschrijft dit als de nieuwe realiteit. In de nieuwe realiteit is sprake van een fundamentele verandering: steeds vaker is niet meer de marktleider de norm, maar juist de nieuwkomer. De economische crisis heeft deze ontwikkeling alleen maar versneld. Want 'big isn't beautiful anymore' en focus op kostenreductie, zonder concessies te doen aan kwaliteit is voor ieder bedrijf aan de orde. Bedrijven uit de nieuwe realiteit koppelen een volledige focus op de klant aan efficiëntere processen, plattere organisaties, nieuwe manier van samenwerken en vooral een andere mentaliteit. En daarom ontdekken steeds meer klanten de nieuwe realiteit. En wordt de nieuwe realiteit door steeds meer bedrijven in steeds meer categorieën omarmd. Het gebeurt in de financiële wereld, retail, zakelijke dienstverlening, de luchtvaartindustrie.

Op billboards langs alle grote snelwegen werd iedereen de afgelopen week al welkom geheten in de nieuwe realiteit, zonder dat daarbij een afzender werd genoemd. Bovendien waren het hele pinksterweekend commercials op TV en advertenties in alle grote dagbladen te zien waarin de ogen van ondernemers open gingen. Vandaag maakt Tele2 Zakelijk bekend dat zij achter de campagne zit en dit is meteen de start voor een multimediale campagne die drie weken zal duren en nog drie keer herhaald wordt dit jaar.

"Tele2 werd tot nu toe vaak gezien als een consumentenmerk. Maar met meer dan 14 jaar ervaring en klanten als DHL, Holland Casino, Van Gansewinkel en vele ministeries, zijn wij ook een belangrijke speler op de zakelijke markt", aldus Roy van Oosteroom, Directeur Tele2 Zakelijk. "We zijn eigenlijk the best kept secret van de zakelijke markt en met deze campagne gaan we dat geheim voor de hele zakelijke markt onthullen."


- EINDE -