VVV Groningen
2010-05-26 - Het project `Spot Groningen' van Marketing Groningen heeft
20 mei de prijs voor de beste reclamecampagne van het Noord-Oost
Nederland in de wacht gesleept. De prijs van het Nederlands Instituut
voor Marketing (NIMA) is in het leven geroepen om marketingtalent uit
Noord-Nederland onder de aandacht te brengen en te stimuleren. De prijs
werd voor de tweede keer uitgereikt.
Marketing Groningen ontwikkelde de campagne in samenwerking
samenwerking met reclamebureau Thabasco en internetbureau iWink. Samen
hebben ze de prijs te danken aan de succesvolle campagne
spotgroningen.nl, waarbij mensen thuis hun eigen tv-spotje over
Groningen kunnen maken. De beste spotjes worden op de landelijke tv
uitgezonden.
De beste reclamecampagne van het Noorden wordt door een vakjury en het
publiek gekozen. Beide vertegenwoordigen 50 procent van de stemmen.
Vijf initiatieven waren genomineerd, waaronder Marketing Groningen
(spotgroningen.nl), Menzis (Topzorg), Marketing Drenthe (B2B campagne),
Foppe Fonds (100rolstoelenproject) en Gemeente Groningen (December
Parkeermaand).
www.spotgroningen.nl
Informatie