Ingezonden persbericht


Persbericht

De Telefoongids & Gouden Gids biedt MKB'ers nieuwe website in tien dagen

Amsterdam, 26 mei 2010 - Vanaf deze maand biedt De Telefoongids BV, uitgever van De Telefoongids & Gouden Gids, ondernemers de mogelijkheid om binnen tien dagen hun website te vernieuwen tot een optimaal vindbare én aantrekkelijke site. Ondernemers ontvangen daarnaast advies over tekst, design en zoekmachine-optimalisatie.

Als expert op het gebied van vinden en gevonden worden beschikt De Telefoongids BV over een enorme hoeveelheid kennis voor een goede website. Johnas van Lammeren, Marketing Manager Online van De Telefoongids BV: "Nog steeds hebben veel MKB'ers een verouderde of slecht vindbare site, ondanks dat het hun online visitekaartje is. Deze ondernemers lopen rond met het gevoel, 'Ik moet wat met die site...' maar beschikken niet over de tijd of het budget om een uitgebreide nieuwe site te laten bouwen. Daar heeft De Telefoongids nu een kant-en-klaar antwoord op.”

APK-keuring website
Aan ondernemers die ontevreden zijn over hun huidige website en graag hun online zichtbaarheid willen verbeteren, biedt De Telefoongids BV een Website APK-check om vast te stellen hoe een nieuwe site kan leiden tot meer leads en de prestaties van de site kan verhogen.

Nieuwe website in totaalpakket
Ondernemers kunnen via www.detelefoongidswebsites.nl een website van één of vijf pagina's laten bouwen. Om het onderhoud van de nieuwe website te vergemakkelijken ontvangen ondernemers deze in een totaalpakket met hosting, URL-registratie of -omzetting, maandelijkse statistieken, klantenservice en toegang tot het content management systeem (CMS). De kosten van een website van vijf pagina's bedragen eenmalig 249 euro en 60 euro abonnementskosten per maand. Eén pagina kost eenmalig 99 euro en 30 euro per maand.

Over De Telefoongids Holding BV
De Telefoongids Holding BV bestaat uit meerdere business units: De Telefoongids BV (regionale, lokale en gemeentegidsen), Suurland Outdoor BV (stadsplattegronden), Multi Response Media BV (handelsnaam is Scoot Media - affiliate marketing), ClearSense BV (online marketing) en gedeeltelijk (belang van 50%) Werkspot BV (Werkspot.nl is de marktplaats voor klussen). De Telefoongids & Gouden Gids, LokaalTotaal en City & Tourist Promotions zijn handelsnamen van De Telefoongids BV. De Telefoongids BV gaat regelmatig strategische allianties aan met innovatieve partners zoals Tupalo, Iens.nl, Marktplaats en Skype.

Over De Telefoongids BV
De Telefoongids BV is hét innovatieve multimediale bedrijf op het gebied van zoek- en vindgemak. Als uitgever van o.a. De Telefoongids & Gouden Gids maakt het particulieren, bedrijven, producten en diensten in Nederland makkelijk vindbaar. Het bedrijf beschikt over de meest complete, directe en relevante database in Nederland te gebruiken via internet, print en mobiel. Met deze database is De Telefoongids BV leider in het zoeken en vinden van lokale partijen en het genereren van leads. Maandelijks raadplegen minimaal 10 miljoen unieke gebruikers in Nederlanders deze database: de website van De Telefoongids & Gouden Gids heeft per maand 6,9 miljoen unieke bezoekers en staat in de top 10 van de meest bezochte sites in Nederland(1). De database telt 1,2 miljoen unieke gebruikers via mobiel. Daarnaast wordt de papieren gids(2) elke maand door ruim 6 miljoen unieke bezoeken geraadpleegd. De informatie is ook te vinden via Finnu (Windows Live Messenger), 'Nummerinformatie 1888', 'SMS 1313', 'De Telefoongids & Gouden Gids Mobiel', op smart telefoons via de Java en Layar applicatie, 'Zoek en Vind' op de Apple iPhone, de Siemens huistelefoon en KPN Op Weg (navigatie). Het bedrijf maakt onderdeel uit van De Telefoongids Holding BV in Amsterdam. Meer informatie is te vinden op: http://over.detelefoongids.nl/onsbedrijf.html (1) Multiscope 2008
(2) TNS-NIPO monitor 2007/2008

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:



Ingezonden persbericht