Persbericht

Emailvision introduceert strategische planningmodule in Campaign Commander v7.4

~ ontwikkelen van e-mail campagnes kost marketeers minder tijd door verbeterde mogelijkheden ~

Amsterdam, 26 mei 2010 - Emailvision, aanbieder van e-mail marketing-software, introduceert een nieuwe versie van Campaign Commander met nieuwe productiviteits-tools en verbeterde mogelijkheden voor campagne-planning.

Versie 7.4 van de e-mail marketing-applicatie van Emailvision bevat een nieuwe Strategic Campaign Planner voor het plannen en analyseren van campagnes in een kalenderoverzicht. Het biedt een duidelijk overzicht van alle geplande en verzonden campagnes en maakt het eenvoudig om rapportages te genereren.

Emailvision heeft het bouwproces van campagnes vereenvoudigd door de Speedy Campaign Builder toe te voegen. Dit biedt marketeers de mogelijkheid om gepersonaliseerde campagnes te ontwikkelen in vijf eenvoudige stappen. De nieuwe interface geeft gebruikers verbeterde mogelijkheden op het gebied van kwaliteitscontrole en het goedkeuringsproces van berichten. Met de nieuwe Campaign Builder kunnen marketeers campagnes ontwikkelen en plannen in een tijdzone naar keuze.

Emailvision heeft ook de inbox preview-functie uitgebreid met elf nieuwe domeinen verspreid over zes landen, waaronder Noorwegen. Ook is de dekking van regio Azië vergroot met nieuwe domeinen in India, Hong Kong en Nieuw-Zeeland. In de regio Afrika zijn twee domeinen toegevoegd aan Zuid-Afrika.

Campaign Commander v7.4 heeft daarnaast de integratie met salesforce.com uitgebreid. Gebruikers kunnen campagnes nu beheren en volgen via het CRM-platform. Emailvision-gebruikers krijgen via salesforce.com toegang tot de volledige bibliotheek aan email-templates. Zo kunnen campagnes worden verzonden die de uitgebreide functionaliteit van Campaign Commander volledig benutten.

"E-mail marketing is een belangrijke stimulans voor de omzet en winst van onze klanten", zegt Jacques Prothon, country manager Nederland bij Emailvision. "De productverbetering is vooral gericht op verbeterde performance en productiviteit voor onze klanten. Dit helpt ze om hun e-mail campagnes naar een hoger niveau te tillen in 2010."


Noot voor redacties