Gemeente Hilversum en GraphicMail houden burgers op de hoogte


AMSTERDAM, 20100526 -- GraphicMail werkt de komende maanden samen met de Gemeente Hilversum aan het informeren van omwonenden tijdens de langdurige renovatie van de Larenseweg. De gemeente gaat namelijk regelmatig korte updates versturen in de vorm van een e-mail nieuwsbrief. De gemeente Hilversum zet deze digitale vorm van informatieverstrekking in naast het huis-aan-huis verspreiden van een periodieke, papieren nieuwsbrief.

Volgens Thomas Rensen (afdeling Communicatie, Gemeente Hilversum) staat het gebruiksgemak voorop, evenals de betaalbaarheid: `We willen een beperkte doelgroep persoonlijk kunnen benaderen op regelmatige basis. Deze digitale nieuwsbrief via GraphicMail is daarvoor ideaal omdat het voordelig is en we ook snel en gemakkelijk korte updates kunnen versturen.'

Via het inschrijfformulier voor de nieuwsbrief op de website van de gemeente en via de doorstuur-mogelijkheid in de nieuwsbrief hoopt de gemeente steeds meer e-mailadressen van geĂŻnteresseerden te verzamelen. Als deze manier van communiceren succesvol blijkt, zullen mogelijk meer digitale nieuwsbrieven volgen.

GraphicMail is leverancier van e-mailmarketing oplossingen en staat voor betaalbaarheid, gebruiksgemak en service. Wereldwijd heeft de organisatie meer dan 8000 klanten in 16 landen, waaronder Siemens, KPN, Q Music, maar ook veel kleinere ondernemers uit het MKB en dus de Gemeente Hilversum.

GraphicMail





Ingezonden persbericht