Ingezonden persbericht


Jumbo start nieuw reclameoffensief

KLANT HET BESTE AF BIJ JUMBO SUPERMARKTEN

De snel groeiende supermarktketen Jumbo Supermarkten start met een nieuw reclameoffensief. Met opvallende reclames op onder andere televisie wil het familiebedrijf duidelijk maken dat de klant bij Jumbo het beste af is. Jumbo garandeert namelijk niet alleen de laagste prijs, maar ook het grootste assortiment en de beste service. Jumbo is de enige supermarkt in Nederland die deze garanties combineert.

Jumbo wil met de campagne consumenten prikkelen om bij Jumbo boodschappen te doen in de vele nieuwe marktgebieden waar het familiebedrijf uit Veghel actief wordt. Jumbo opent de komende tijd tientallen nieuwe winkels in het hele land. Dit zijn Super de Boer winkels die in het kader van de overname van Super de Boer door Jumbo zijn overgenomen en worden omgebouwd tot Jumbo. In totaal gaat het de komende drie jaar om 175 winkels die worden omgebouwd.

Met de campagne wil Jumbo consumenten van concurrerende supermarkten ertoe aanzetten boodschappen te doen bij Jumbo om zo het verschil met de concurrentie te ervaren. Daarnaast is de campagne ook bedoeld om de miljoenen bestaande klanten van Jumbo in hun keuze te herbevestigen. Motto van de campagne is 'dag oude supermarkt, hallo Jumbo'.

De Tv-commercial is vanaf 26 mei op televisie te zien. De campagne wordt ook doorvertaald naar advertenties, winkelmateriaal, radio en ingezet bij openingen. Bijzonder is dat in de uitingen gebruik wordt gemaakt van echte Jumbo klanten en medewerkers.

Jumbo Supermarkten
Jumbo Supermarkten is de afgelopen jaren zeer snel uitgebreid. Het familiebedrijf is uitgegroeid tot één van de meest gewaardeerde supermarktketens van Nederland. Door de overname van Super de Boer zet Jumbo Supermarkten de groei van de afgelopen jaren in versneld tempo door.

Noot voor de redactie -