Ingezonden persbericht

DDMA voorzitter Tom Kok treedt af

Tom Kok, de voorzitter van DDMA, draagt op 8 juni aanstaande de
voorzittershamer over. Hij startte in 2004 als eerste voorzitter van DDMA en
heeft DDMA zes jaar geleid. Hoogtepunten in die zes jaren waren de toetreding
van de Verspreiders en de Social Media marketeers, de toetreding tot het
Centrum voor Merk en Communicatie, de instelling van het Privacy Waarborg en
de groei naar 230 leden.

Zijn opvolger is Johan van Mil, de huidige vice-voorzitter. Johan van Mil is door
het bestuur gekozen tot interim voorzitter tot de algemene ledenvergadering in
november. Johan van Mil: "Tom Kok heeft de afgelopen zes jaar DDMA met verve
geleid. Niet alleen door de vereniging van dialoogmarketing van Nederland goed
op de kaart te zetten bij het bedrijfsleven en de politiek, maar ook door DDMA
financieel en organisatorisch goed achter te laten. Met als laatste wapenfeit de
oprichting van het Privacy Waarborg heeft Tom laten zien dat een respectvolle
dialoog met de consument binnen DDMA voorop staat."

In het najaar beoogt het bestuur met een nieuwe bestuursstructuur en een
nieuwe voorzitter aan de slag te gaan.

Afscheid Tom Kok
Op 8 juni neemt Tom Kok afscheid tijdens een receptie om 17.00 uur na afloop
van de ledenvergadering. Locatie: Koninklijke Loge, Olympisch Stadion,
Amsterdam.



Ingezonden persbericht