Goochem in de prijzen
Nieuwsbericht | 28-05-2010
De VenW-campagne `Goochem het Gordeldier' heeft gisteravond een SAN
Accent in de wacht gesleept. Goochem was 1 van de 6 winnaars in de
categorie Non-Profit/Overheid.
De Accenten worden jaarlijks uitgereikt door de Stichting
Adverteerdersjury Nederland (SAN). Het is de enige communicatievakprijs
van en voor adverteerders.
In totaal werden gisteravond 38 SAN Accenten uitgereikt. Behalve
Goochem was de VenW-campagne Nederland Leeft Met Water in 2 categorieën
genomineerd.
Voor VenW is het de vierde SAN Accent en de derde op rij. In 2003 en
2009 won Bob een beeldje en in 2008 viel Van A naar Beter in de
prijzen.
`Goochem het gordeldier' is een campagne die kinderen aanmoedigt
achterin de auto hun gordel om te doen. De campagne is in 2004
gelanceerd en wordt onder meer gevoerd met tv-spots bij kinderzenders.
Daarnaast kunnen kinderen o.a. een zogenaamd `Meerijbewijs' aanvragen,
waarmee ze leuke kortingen kunnen krijgen.
Ministerie van Verkeer en Waterstaat