De Perfecte Beat! Award voor beste kids- en jongerenmarketingcampagne

18/02/2010 11:07

Young Marketing

Uitreiking tijdens het 19e jaarcongres 'Trends in Kids- en Jongerenmarketing'

2 en 3 juni 2010 - Pakhuis de Zwijger, Amsterdam

Euroforum organiseert in samenwerking met Young Marketing dit jaar voor het eerst de kids- en jongerenmarketing award 'De Perfecte Beat!'. De prijs is bedoeld om creatieve en succesvolle kids- en jongerenmarketingcampagnes te belonen en als voorbeeld te stellen voor de branche. Hoe raak je de juiste snaar bij deze moeilijk bereikbaar geachte doelgroep?

Iedereen die in 2009/2010 een campagne heeft gemaakt gericht op kinderen van 4-12 en /of jongeren van 12-24 jaar, kan meedingen naar de prijs. Belangrijk is dat de campagne een duidelijke doelstelling voor ogen had, op een creatieve manier heeft ingespeeld op de leefwereld van de doelgroep en een gedragsverandering teweeg heeft gebracht.

Adverteerders en bureaus kunnen tot en met 31 maart 2010 via www.perfectebeat.nl campagnes insturen. Eind april selecteert een jury van jongeren en vakspecialisten een shortlist van drie campagnes per categorie die tijdens het congres worden gepresenteerd. De winnende campagne in de categorie 'kids' en de categorie 'jongeren' worden op 2 en 3 juni door de congresbezoekers gekozen.

De Jury van 'De Perfecte Beat!' 2010

Dennis Hoogervorst, Young Marketing

Patz van der Sloot, CircusPatz

Eline Kwantes, Nickelodeon

Esther Langerhorst, KidsVitaal

Ludo Keizer, TriggerBoys

Thimon de Jong, Trendsactive

Inzenden kan tot en met 31 maart 2010!

Aanmelden van campagnes kan via www.perfectebeat.nl





http://www.perfectebeat.nl