Ingezonden persbericht


Persbericht MARCOM10, 2-3 juni, RAI Amsterdam

Op 2 en 3 juni vindt het grootste en belangrijkste marketing- en communicatie-event in Nederland plaats: MARCOM10 van Adformatie. MARCOM10 is dé ontmoetingsplek met inhoud waar 6.500 beslissers uit de marketing- en communicatiebranche elkaar treffen. Ruim 120 bedrijven en 80 topsprekers delen dan hun kennis, ervaring en visie over actuele onderwerpen op het gebied van: Marketing Intelligence, Opleiding & Carrière, Internet & E-business, Creatie & Strategie, Retail & Thuiswinkelen & Instore, Media, Dialogue Marketing / DM en Events. marcom.adformatie.nl

Thema 2010: shift>ctrl>move
Samen in beweging komen. Dat is het thema van MARCOM10. Niet afwachten, maar de crisis juist gebruiken om nieuwe kansen te zoeken. De huidige werkzaamheden opnieuw tegen het licht houden, nieuwe businessmodellen onderzoeken en kijken waar wél geld verdiend kan worden. Ontdek nieuwe opties, bepaal de koers en geef gas!

MARCOM10
Wat is er allemaal te zien en te beleven op MARCOM10:
· Topspreker Alexander Osterwalder lanceert binnenkort zijn nieuwe boek Business Model Generation. Osterwalder is een gewild auteur, spreker en adviseur op het onderwerp van business model design en innovatie. Tijdens MARCOM10 zal hij onder meer een preview geven van zijn nieuwe boek.

· 80 verschillende seminars.

· Een exclusief VIP-programma.

· Deelnemers kunnen zelf een eventroute samenstellen op basis van hun professionele interesses.

· Tijdens MARCOM10 wordt ook IAM'10, het grootste interactive marketing en advertising event gehouden (in samenwerking met Emerce).

· Verkiezing van Marketeer of the Year (3 juni), in samenwerking met Tijdschrift voor Marketing. De top 100 marketeers krijgen een apart programma aangeboden tijdens MARCOM10.
· Kwaliteit MARCOM10 is gegarandeerd met partners zoals Google, YouTube, ANWB Media en NetwerkVSP en de ondersteuning van de belangrijkste brancheverenigingen op het gebied van marketing en communicatie.

Quotes deelnemers MARCOM09

· `Leerzaam, uitdagend en activeert je volledig! Je kunt er niet onderuit.'
· `Wat een energie, wat een ideeën, wat veel nieuwe contacten!'
· `Perfecte combi van kennisverrijking en netwerken!'

Kortom, MARCOM10 is voor de marketing- en communicatieprofessional een niet te missen event want alleen op MARCOM10 zijn álle marketingdisciplines twee dagen bijeen.