Ingezonden persbericht


Persbericht

MAAK JE KLAAR VOOR 2011: DE UITZENDBRANCHE UIT HET SLOP!

Utrecht, - 26/5/2010 ­ Media Plaza organiseert op woensdag 2 juni het Werkevent, het event voor arbeidsmarktprofessionals. Tijdens deze dag staat de vraag "Is 2011 het jaar waarin de markt gaat aantrekken?" centraal. Prem Radhakisun is de dagvoorzitter en zoals we van hem mogen verwachten, heeft hij ook een duidelijk standpunt over arbeidsbemiddeling: "Arbeidsbemiddeling? Volgens de meeste bureaus die ik spreek ben ik onbemiddelbaar. Te recalcitrant, betweterig, uit de pas lopend. Daarom is het voor mij extra leuk om op 2 juni dagvoorzitter te mogen zijn". Via www.werkevent.nl kan men zich inschrijven voor het ochtend- en/of middagprogramma waar een zestal verschillende Masterclasses staan opgelijnd.

Masterclasses Werkevent:
Noordflank, Diemen & Van Gestel en Verwiel & Wijngaard verzorgen gezamenlijk de eerste Masterclass Business Modellen waarin het business model van de toekomst ter discussie staat. Volgens Peer Goudsmit van PeerSearch is "Social Media is de verpersoonlijking van internet". Samen met Vitae en Koninklijke Horeca Nederland (KHN) verzorgt hij de Masterclass Social Media waarin de (on)mogelijkheden van Social Media in de uitzendbranche besproken worden. De derde Masterclass Samenwerken wordt verzorgd door TNO en Spinweb. Aan de hand van voorbeelden wordt getoond hoe concurrenten op bepaalde gebieden samenwerken met behulp van digitale uitwisseling van gegevens.
De innovaties om efficiënter tot kandidaten en vacatures te komen en de mogelijkheden om deze beter met elkaar te matchen staan centraal in de vierde Masterclass Search & Match. CV-OK, Onrecruit en PiComany nemen een deel van de Masterclasses voor hun rekening. De bedrijven Textkernel en Prominent People nemen het andere deel op zich. De ANVR verzorgt de Masterclass Virtueel Zakendoen: welke mogelijkheden biedt het virtuele zakendoen voor de arbeidsmarkt? GreenSquare, U&I Learning en ARTRA verzorgen de laatste Masterclass E- Jaarbeurs Utrecht, Hal 6 T 030 291 41 11 www.mediaplaza.nl Postbus 30640 F 030 291 41 40 info@mediaplaza.nl 3503 AJ Utrecht KvK 41158240





Learning: praktijkvoorbeelden gericht op het opleiden van werkzoekenden, werkenden en uw eigen medewerkers met behulp van e-learning.

Het Werkevent:
Op woensdag 2 juni organiseert Media Plaza het Werkevent voor arbeidsmarktprofessionals in Utrecht met Prem Radhakisun als dagvoorzitter. Het Werkevent heeft als doel de diverse spelers binnen de branche met elkaar te laten praten over de (on)mogelijkheden om met behulp van ICT- toepassingen beter op elkaar aan te sluiten. Erwin Folmer, SETU, zal de rol van Open Standaarden hierin bespreken.
Het Werkevent is opgedeeld in een ochtend- en/of middagprogramma. Per dagdeel kunt u zich inschrijven voor twee ronden Masterclasses. Toegang voor het Werkevent is kosteloos. Via de website, www.werkevent.nl, kunt u zich nu inschrijven voor het ochtend- of middagprogramma, inclusief een uitgebreid lunchbuffet.
Meer informatie over het programma en het Werkevent zelf vindt u op www.werkevent.nl. Daarnaast vindt u op LinkedIn, http://nl.linkedin.com/in/werkevent, de laatste nieuwtjes rondom het Werkevent.

Leaders against routine:
Sinds 1993, toen Media Plaza begon als ISDN kenniscentrum, zijn we doorgegroeid naar de innovatie consultant. Via breedband en allerlei Internet en mobiele toepassingen en marketing mogelijkheden, kwamen we uit op: Met bestaande ICT toepassingen, primaire processen van bedrijven verbeteren. Dat betekent: bedrijven helpen groeien door beter aan te sluiten op de klanten van nu en morgen. Via de kanalen van nu en morgen. Internet en mobiel veranderen ons gedrag ingrijpend. Hele branches, zoals media en muziek staan daardoor onder druk. Leiding geven wordt anders, marketing wordt anders. We hebben dat zelf op harde wijze moeten leren. We vertellen graag ons verhaal, zodat anderen ervan kunnen leren.

###