Ingezonden persbericht



De uitzendbranche praat al jaren over verbeteringen, maar er gebeurt te weinig. Als zelfs de belastingdienst met een digi-ID werkt, krijgt de uitzendbranche het digi-CV niet van de grond. Terwijl al onze profielen inmiddels op LinkedIn en Hyves staan. En wat gebeurt er met onze businessmodellen als Google-Jobs zou worden gelanceerd? Als we MKB ondernemers vragen hoe het beter kan in de uitzendbranche, dan zien ze wel kansen, maar nog geen directe uitweg.

Daarom organiseert het Ministerie van Economische Zaken op woensdag 2 juni 2010 het Uitzend Event. Want die uitweg is er wel. In andere branches is het al gedaan. Op 2 juni laten we concreet zien wat er kan en hoe het moet. We maken ruim de tijd voor uw ideeën. U kunt ze nu al kwijt op LinkedIn, u ziet ze op ons blog en op Twitter.

Ontmoet op het Uitzend Event andere MKB ondernemers uit de branche en collega's uit de bedrijfskolom: hrm professionals, assessors, recruiters, de betrokken politiek en media.

Dit zijn de take-aways:

* U weet welke bewezen ICT innovaties u snel, makkelijk en goedkoop kunt gebruiken. Doelen: productiviteit verbeteren, marge verhogen, concurrentiepositie verbeteren, klanttevredenheid verhogen
* U weet wat er kan met e-learning en hoe uw onderneming ervan kan profiteren. Doelen: sneller, makkelijker en goedkoper mensen opleiden, reintegreren en bijscholen
* U leert veel nieuwe mogelijke samenwerkingspartners kennen. Doel: kosten en riciso's van innoveren spreiden
* U ziet veel voorbeelden van initiatieven die zich in de praktijk al hebben bewezen. Doel: zien dat het kan
* Alle betrokken partijen zijn bijeen, zodat de partijen beter van elkaar weten wat ze doen. Doel: greep op de toekomst
* U heeft veel plezier en verlaat met een hoofd vol ideeen Media Plaza. Doel: de dag erna aan de slag!

Reserveer 2 juni alvast in uw agenda en graag zien wij u terug bij Uitzend Event!

Gaby van der Kooij

Media Plaza