Ingezonden persbericht


Persbericht

Capital ID met jazz, kunst en marketing in de RAI
Tijdens MARCOM 10 toont Capital ID passie voor het vak MRM

Zwolle, 26 mei 2010 -- Capital ID, specialist in marketing resource management (MRM), staat 2 en 3 juni op MARCOM 10 in de RAI in Amsterdam. MARCOM 10 is een groot evenement waar ruim 6.500 marketeers, communicatieprofessionals, creatieve geesten en media-exploitanten samenkomen om kennis te vergaren, inspiratie op te doen, te netwerken en nieuwe zakenpartners te vinden. Het centrale thema van dit jaar is 'samen in beweging komen'. Om dit volledig tot zijn recht te laten komen heeft Capital ID ervoor gekozen om jazz, kunst en marketing uit Zwolle op inspirerende wijze samen te brengen op de stand 10C19.

Capital ID is al sinds 2002 specialist in het beheer van marketingactiviteiten en het beheer van een uniforme huisstijl. Dit specialisme heeft Capital ID bereikt door haar passie en bevlogenheid voor het vak, aldus Dennis Steen, CEO van Capital ID: "Om dit te onderstrepen en het beursbezoek een persoonlijk gezicht te geven, hebben wij de band LEF en kunstenaar Stefan Alberts uitgenodigd."

Op woensdag 2 juni treedt de zangeres Marloes van Ommen samen met haar band LEF op. Enkele weken geleden werd Marloes tijdens een optreden door Dennis benaderd om een paar van hun nummers te zingen op de Capital ID stand. Marloes, die aan het conservatorium in Zwolle studeert, reageerde enthousiast: "Ik was vereerd dat Dennis me benaderde en heb ontzettend veel zin om met onze nummers het thema van Capital ID te benadrukken." Optredens van Marloes van Ommen zijn te zien en te beluisteren op haar YouTube website.

Op donderdag 3 juni zal de Zwolse kunstenaar Stefan Alberts een graffitikunstwerk in de stand maken. Het kunstwerk staat in relatie tot Capital ID en jazzmuziek. De Zwolse kunstenaar maakte eerder doeken voor Capital ID, die nu schitteren in het pand van de organisatie. "De stijl van mijn kunstwerken is te omschrijven als pop-art met een duidelijke knipoog naar graffiti-art. Ik laat tijdens de beurs graag zien hoe ik van mijn passie mijn werk heb gemaakt - net als Capital ID!" aldus Stefan Alberts. Klik hier voor de doeken die Alberts eerder voor Capital ID maakte.

"Wij zijn enthousiast dat deze twee bevlogen kunstenaars laten zien wat ze kunnen tijdens MARCOM 10 en zijn ervan overtuigd dat hun passie voor het vak inspirerend is voor anderen. LEF, Stefan Alberts en Capital ID tonen tijdens MARCOM 10 samen de kracht van Zwolle," aldus Steen. "Wij hopen met onze aanwezigheid bezoekers te enthousiasmeren voor ons specialisme binnen de marketing- en communicatiebranche. Bovendien doen wij zelf natuurlijk ook veel inspiratie, kennis en contacten op."

Registratie
Toegang tot de MARCOM 2010 is geheel gratis, indien er vooraf ingeschreven wordt. De toegangskosten aan de deur bedragen 50 euro. Voor meer informatie en inschrijven, klik hier.

Capital ID BV - Assiesplein 1- 8011 XD Zwolle
Tel: 038-4229999 - e-mail: info@capitalid.nl - internet: www.capitalid.nl

Over Capital ID
Capital ID richt zich op het automatiseren van marketingcommunicatie. Met de eigen ontwikkelde software genaamd 'ID manager' is Capital ID marktleider en internationale speler op het gebied van marketing resource management (MRM) en digital asset management (DAM) en werkt voor marktleiders als Randstad Holding, Starbucks, AkzoNobel, Rabobank, OHRA, Grolsch, Rijksoverheid. Onder internationale partners vallen onder andere METIA, Charterhouse, NykampNyboer en MRMLOGIQ. Capital ID wordt geleid door Dennis Steen en Andréy Prins. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zwolle. Voor meer informatie zie www.capitalid.com.

Capital ID BV - e-mail: info@capitalid.com - internet: www.capitalid.com