Ingezonden persbericht


PHILIPS KIEST CNN ALS MEDIAPARTNER VOOR LIVABLE CITIES AWARD

Koninklijke Philips Electronics N.V. heeft CNN International gekozen als commerciële mediapartner voor de Livable Cities Award campagne. Dit nieuwe initiatief heeft tot doel om de ontwikkeling van eenvoudige oplossingen te bevorderen voor de verbetering van de gezondheid en het welzijn van stadsbewoners. Individuen, overheidinstanties, bedrijven en niet-gouvernementele organisaties kunnen deelnemen aan het programma, dat in totaal ¤125.0000 aan prijzengeld omvat. De campagne loopt m.i.v heden tot begin 2011.

Philips maakt gebruik van de expertise van Turner Commercial Productions (CNN Ad Sales productiebedrijf) voor het ontwikkelen van creatieve en innovatieve campagne elementen. Het Livable Cities Award programma maakt deel uit van Philips' strategische campagne om betrokkenheid te creëren bij een belangrijk thema voor Philips, het verbeteren van de gezondheid en het welzijn van stadsbewoners.

Het programma bestaat uit drie award categorieën; 1) welzijn buitenshuis 2) zelfstandig leven en 3) gezonde leefwijze thuis en op het werk.

Inhoud campagne op CNN


* Op CNN Internnational en HLN (Head Line News, haar Amerikaanse zusterstation) zullen de komende vier weken 2 korte films te zien zijn met de aankondiging van de campagne en informatie over deelname


* Van 27 september tot 24 okttober, in aanloop naar het WHO Global Forum on Urbanization and Health dat in november in Japan plaatsvindt, worden 4 korte films vertoond met de beste inzendingen tot op dat moment en met de aansporing om voor de deadline van 28 oktober nog ideeën in te sturen.


* Gedurende zes weken in hhet voorjaar van 2011 worden korte filmpjes met shortlists in de drie categorieën getoond en kunnen kijkers/bezoekers online stemmen en mede de winnaar bepalen


* Een kkorte film over het idee van de winnaar wordt gedurende twee weken uitgezonden

Voor meer informatie over de campagne gaat u naar: www.cnn.com/livablecities

CNN

CNN International is de wereldwijde 24-uurs nieuwszender die naast internationaal en Europees nieuws ook uitgebreid bericht over het zakenleven, lifestyle, sport en entertainment. CNN biedt het nieuws aan via televisie, satelliet, internet en mobiele telefoons/handhelds. CNN is beschikbaar op alle continenten in 200 landen en in zeven verschillende talen.


---

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht