Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Mooie tocht met proeverijen
Seasons fietst weer voor het goede doel

Hoofddorp, 19 mei 2010 ­ Seasons, het dikste buitenlevenblad van Nederland, organiseert i.s.m. Rotary Club Soestdijk op zondag 6 juni voor de tweede keer een gastronomische fietstocht voor het goede doel. 'Fietsen met smaak, puur genieten' is fietsen in een prachtige omgeving en regelmatig even afstappen voor een verrassende proeverij.

Na het succes van de eerste editie in 2008, toen 700 fietsers enthousiast op pad gingen, kon een tweede tocht niet uitblijven. Voor 2010 is er een nieuwe route uitgestippeld, met als thema: puur genieten.

Weiden en bossen
Seasons 'Fietsen met smaak, puur genieten' voert dit voorjaar over een traject van ongeveer 33 kilometer door het weide- en bosgebied rond Soest en Baarn. De start is bij Nijhof in Baarn en in Baarn eindigt de tocht ook weer, bij Kasteel Goeneveld.

Stichting Semmy
Doel van de unieke tocht is genieten van al het goede op landelijk en gastronomisch vlak dat deze streek te bieden heeft en een mooie opbrengst genereren voor het goede doel. Deze keer is dat stichting Semmy die zich inzet in voor kinderen met hersenstamkanker. Een bijzondere vorm van kinderkanker waarvoor nu nog nauwelijks genezingskansen zijn. Seasons wil deze stichting van harte ondersteunen.

Eerlijke producten

Langs de route zijn pleisterplaatsen ingericht en gaan de deelnemers van de pedalen voor een kleine proeverij van eerlijke, pure producten. Voor het goede doel zijn alle leveranciers vanzelfsprekend bereid hun bijdrage belangeloos te leveren. Jong en oud kunnen meedoen. Volwassenen betalen ¤ 20,-, kinderen ¤ 7,50. Aanmelden kan vn via www.fietsenmetsmaak.nl.

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 180 websites, 15 mobiele sites en 13 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl

Follow us @
()

Noot voor de redactie (