Eburon start business imprint


DELFT, 20100607 -- Uitgeverij Eburon gaat verdiepende en vernieuwende managementboeken uitgeven onder de nieuwe imprint Eburon Business. Alle uitgaven in deze imprint verschijnen zowel in druk als digitaal. Het eerste boek dat in de reeks verschijnt is Venijn in de start van consultant Marc Oskam.

"Uitgeverij Eburon heeft haar roots in de bedrijfskunde en alhoewel we tegenwoordig boeken uitgeven over de meest uiteenlopende onderwerpen, maken managementboeken nog altijd een belangrijk deel uit van ons fonds. Met het nieuwe business imprint willen we extra ruimte creëren voor managementauteurs en gerichter marketing voor hun titels bedrijven", aldus Eburon-directeur Wiebe de Jager.

Bijzonder is dat alle uitgaven in de nieuwe imprint zowel fysiek als digitaal als ebook zullen verschijnen. Naast traditionele marketingactiviteiten zal de boekpromotie vooral online plaatsvinden; zo maken we gebruik van Pressdoc voor social media releases, zetten we AdWords in voor het adverteren, zijn we actief op Twitter en maken we elke uitgave optimaal vindbaar met Google Books.

Het eerste boek dat verschijnt onder de Eburon Business-vlag is Venijn in de start van Marc Oskam. "Deze publicatie is een goed voorbeeld van het soort managementboeken dat we in het imprint willen onderbrengen: boeken die je op een andere manier laten kijken naar de manier waarop mensen hun werk organiseren. Naast een mooie full color hardcover editie komt er ook een ebookversie beschikbaar, zonder ingewikkelde kopieerbeveiliging. Het leesplezier van de lezer moet immers voorop staan", aldus De Jager.

Informatie over de titels die in het imprint verschijnen kan men vinden op de website eburonbusiness.nl. Daar kunnen geïnteresseerden zich ook abonneren op een email nieuwsbrief. Daarnaast is Eburon Business te volgen op Twitter, via @eburonbusiness.





Ingezonden persbericht