Bakker Bart, Bruna en BrainWash op de Provada

01/06/2010 15:51

Eazy Hair Holland B.V.

Amsterdam, 1 juni 2010 - Drie sterke Nederlandse retailers hebben de handen ineengeslagen bij hun zoektocht naar goede, betaalbare locaties. Gezamenlijk zullen Bart's Retail B.V. (Bakker Bart), Bruna en BrainWash als standhouder aanwezig zijn op de grootste vastgoedbeurs van Nederland, de Provada.

De keuze om als eindgebruiker deel te nemen aan deze beurs is gemaakt om de vastgoedwereld kennis te laten maken met deze formules en de groeiwensen die er vanuit deze retailers bestaan. De beurs biedt een uitstekende mogelijkheid om vastgoedaanbieders te koppelen aan retailers.

Bart's Retail is opgericht in 1977 en heeft inmiddels 186 franchise winkels in Nederland en 3 in België onder de handelsnaam Bakker Bart Het is een retailbakkerij-bedrijf in Nederland met winkels op high traffic locaties zoals stads- en winkelcentra. Bart's Retail heeft de ambitie om de komende jaren te blijven groeien via de bestaande winkels alsmede via het openen van nieuwe winkels .

Bruna heeft momenteel 380 vestigingen in Nederland en wil groeien naar 500 winkels. De expansiewens van Bruna bestaat, naast het uitbreiden in nieuwe vestigingsplaatsen ook uit het optimaliseren van de huidige locaties door middel van relocatie.

BrainWash opende in mei 2006 haar eerste kapsalon en heeft inmiddels meer dan 100 vestigingen in Nederland en 3 in België. Iedere week opent er minimaal 1 nieuwe BrainWash salon en het streven is op korte termijn door te groeien naar zo'n 500 salons in Nederland. BrainWash vestigt zich steevast op voor de consument zeer toegankelijke locaties nabij supermarkten.

De Provada wordt dit jaar gehouden van 8 t/m 10 juni in de Amsterdamse Rai. De stand van Bakker Bart, Bruna en Brain Wash staat in hal 9, standnummer 9.22.