Loeki de Leeuw keert terug voor Oranje


AMSTERDAM, 20100608 -- Loeki de Leeuw is tijdelijk teruggekeerd om samen met Samsung het Oranjelegioen te supporten. Loeki, tot 2004 hét boegbeeld van de STER-reclame, is zelfs weer terug op televisie. Hij speelt een rol in de nieuwe tv-commercial voor Samsung LED-TV, in juni te zien op alle populaire zenders.

De commercial is geproduceerd door communicatiebureau Quince, dat verantwoordelijk is voor alle multimediale gedaantes van de nog immer sympathieke reclameleeuw: 3D in de commercial, online op Facebook en samenvoororanje.nl, als autosticker, in diverse advertenties, maar ook levensgroot als onderdeel van de Oranje `building wrap' op het Samsung hoofdkantoor in Delft.

Gedurende het WK wordt Loeki ingezet voor alle promotionele activiteiten van Samsung rond het WK. Consumenten maken daarbij onder meer kans op het ideale WK-pakket: een aantal 3D-producten waarmee de winnaars in de hoogst mogelijke kwaliteit van het WK kunnen genieten.

De terugkeer en vernieuwing van Loeki is gerealiseerd in nauwe samenwerking met Loeki-eigenaar Louise Geesink, dochter van Loeki's geestelijke vader Joop Geesink. Zij meldt erg blij te zijn met deze nieuwe rol van Loeki in een eigentijds jasje.

Ga voor meer informatie naar: samenvoororanje.nl
Download hi-res afbeelding: samsung.quince.nl/campaigns/loeki/liggendeloeki.jpg





Ingezonden persbericht