Ingezonden persbericht


Cachan, Frankrijk, 9 juni 2010

Neolane voegt Thalys toe aan klantenportfolio

Thalys kiest voor Neolane's platform voor het beheren van zijn marketingcampagnes en cross-channel communicatie

Producent van software voor marketing en klantcommunicatie Neolane, kondigt vandaag de samenwerking aan met Thalys, de internationale hogesnelheidstrein die dagelijks diensten voorziet tussen Frankrijk, België, Duitsland en Nederland.

Neolane, die in 2009 onderscheiding heeft gekregen van de meest invloedrijke, onafhankelijke analisten en reeds het vertrouwen heeft gewonnen van meer dan 200 bedrijven, beantwoordt aan de strategische behoeften van de marketing- en communicatiedirecties. Dankzij Neolane's platform kan men via slechts één interface essentiële functies uitvoeren zoals het plannen, beheren, configureren, personnaliseren, automatiseren, uitvoeren en meten van volledige campagnes en klantcommunicatie via traditionele interactiekanalen maar ook via nieuwe kanalen zoals het web, mobiele toestellen of sociale netwerken.

Met een internationale en gevarieerde klantengroep (zaken- en vrijetijdsreizigers), wenst Thalys op een efficiënte manier te communiceren via de verschillende kanalen en heeft daarvoor een partner nodig die capabel is om aan deze complexe communicatiebehoeften te voldoen. De aangeboden opties door het platform van Neolane, zijnde relationele kanalen zoals e-mail, Call Centers en SMS lijken te beantwoorden aan de strategische noden van het bedrijf.

François Laxalt, Verantwoordelijke Markten en Innovaties bij Neolane vertelt: "Wij zijn enthousiast over deze nieuwe samenwerking. Het bedrijf Thalys, dat een internationaal, belangrijk clientèle heeft dat blijft groeien, is voor ons een zeer goede referentie. Ons doel is om Thalys te laten profiteren van Neolane's diensten zoals de gepersonaliseerde, cross-channel interactiecapaciteit met klanten en prospecten."

Het opzetten van de samenwerking is gerealiseerd met de hulp van het kabinet CSC en de integrator Business & Decision zal in enkele weken van start gaan.

Over Neolane:
Neolane is een software producent die beantwoordt aan de strategische behoeften van marketing en communicatie directies dankzij een uniek geïntegreerd marketingplatform. Dit platform maakt beheer van personalisering, automatisering, uitvoering en meting van alle communicatie via zowel traditionele als mobiele kanalen mogelijk. De oplossing Neolane combineert verschillende functionaliteiten, die samen essentieel zijn voor strategische en operationele directies: beheer van klantinformatie, acquisitie van potentiële klanten, implementatie van multichannel marketing campagnes, automatisering van offers & content berichten, middel voor personalisering van inhoud en aanbiedingen, analyse- en reportagefuncties. Een centraal beheer van plannen, budgetten en marketing middelen, optimaliseert en beheert het volledige proces. Meer dan 200 grote bedrijven en MKB's, marktleider in Frankrijk of op internationaal niveau, zoals Accor, Alcatel-Lucent, Sephora, Scandinavian Airlines, Canon, RueDuCommerce, Voyages-sncf.com, Meetic, Axa Bank, Dexia, Orange, EMI Music, Ouest-France, Fnac, Nouvelles Frontières (TUI), Nestlé/Nespresso, CanalCE, en Société Générale, vertrouwen op Neolane om hun productiviteit te verhogen en om nieuwe groeimogelijkheden te identificeren dankzij een innovatieve multichannel en gepersonaliseerde marketingmix.

Bezoek voor meer informatie: www.neolane.com


Ingezonden persbericht