Wageningen Universiteit en Researchcentrum

11 jun 2010 13:30 - 11 jun 2010 17:00

Locatie: Hof van Holland Haakzaal Lawickse Allee 9 Wageningen
Organisatie: Wageningen University

Minisymposium bij gelegenheid van het afscheid van Aad van Tilburgvan de leerstoelgroep Marktkunde en Consumentengedrag, Wageningen University.

Met

- Prof. Hans van Trijp, hoogleraar Marktkunde en consumentengedrag;
- Prof. Erwin Bulte: Instituties als motor voor duurzame ontwikkeling in ontwikkelingslanden.

- Dr. Clemens Lutz: Armoedereductie en marktwerking in de landbouw in SubSahara Afrika.

- Dr. Emma Kambewa: Facing challenges but seizing uppertunities. (Malawi)

- Dr Paul Ingenbeek: Marketing van deel van het probleem naar deel van de oplossing

- Prof. Tiny van Boekel: Van kwaliteit als toetredingsdrempel naar kwaliteit als concurrentievoordeel.

- Prof. Joost Pennings: Goederentermijnmarkten als aanjagers van duurzame finaciele landbouw ontwikkkeling in ontwikkelingslanden.
- Dr. Aad van Tilburg: Ontwikkelingen in de koppeling tussen theorie en praktijk van de Marketing in Ontwikkelingslanden.

Â