Ingezonden persbericht


Eind juni klanten T-Mobile geïnformeerd.

T-Mobile klanten die hinder hebben ondervonden van de capaciteitsproblemen op het 3G netwerk krijgen uiterlijk eind juni bericht of zij in aanmerking komen voor de tegemoetkoming.

T-Mobile heeft de capaciteituitbreiding, die al eerder dit jaar gepland was, de afgelopen weken versneld uitgevoerd. De locaties waar klanten de meeste hinder ondervonden van filevorming op het 3G netwerk zijn met prioriteit aangepakt. T-Mobile heeft de capaciteit in deze weken in een aanzienlijk deel van Nederland sneller dan gepland verdubbeld. Inmiddels is ook meer dan de helft van de dit jaar extra te bouwen antenne-installaties reeds succesvol in het netwerk geïnstalleerd en geactiveerd. Komende tijd gaat T-Mobile ook nog door met de reguliere capaciteitsuitbreidingen.

De klachten van klanten die zich hebben gemeld worden onderzocht en degene die hinder hebben ondervonden komen in aanmerking komen voor een tegemoetkoming. T-Mobile biedt deze klanten om voor 2 maanden mobiel internetbundel geen kosten in rekening te brengen, 1 maand voor het ongemak en 1 maand als bonus. Dezee regeling staat open voor alle klanten die zich, kosteloos, via de speciale pagina op de T-Mobile website gemeld hebben. T-Mobile gaat niet in op verzoeken van alternatieve organisaties die zeggen -tegen kosten- de belangen van T-Mobile klanten te behartigen.