De helft minder telefoontjes bij Interpolis tijdens Oranje

14/06/2010 20:39

Datiq B.V.

In het kantoor van Interpolis aan de Spoorlaan in Tilburg werd maandag voetbal gekeken. Tijdens de wedstrijd Nederland-Denemarken waren er twaalfhonderd medewerkers op kantoor, dat waren er zeshonderd minder dan op een gewone maandag. Een groot deel van de aanwezige medewerkers volgden de wedstrijd via de schermen, die verspreid door de vestiging hangen.

Achmea, waar Interpolis sinds 2005 deel van uitmaakt, gaat niet voorbij aan het feit dat als het Nederlands elftal een wedstrijd speelt veel enthousiaste voetbalminnende medewerkers de wedstrijd niet willen missen. Het past bij goed werkgeverschap om privé en werk in balans te houden. Bij Interpolis wordt al bijna vijftien jaar flexibel gewerkt. Medewerkers hebben de vrijheid en verantwoordelijkheid om hun werk in te richten zoals zij denken dat het beste is voor hun klanten. Ze worden afgerekend op resultaten. Als een deel van de middag niet wordt gewerkt dan wordt die tijd op een ander moment ingehaald.

Medewerkers die aan de telefoon zitten om schades te behandelen kunnen hun werk niet zomaar uitstellen. Toch hebben de voetballiefhebbers op deze afdeling niet veel van de wedstrijd gemist. Het aantal telefoontjes dat tijdens de wedstrijd binnen kwam was de helft minder dan op een normale maandag (vijfhonderd in plaats van duizend). Uiteraard werden deze klanten direct geholpen.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.





http://newsclipper.nl/news/De-helft-minder-telefoontjes-bij-Interpolis-tijdens-O