Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Quality Contacts 'trapt af' in derde vestiging

Dinsdag 15 juni 2010

SCHAGEN - Facilitair contactcenter Quality Contacts opende recentelijk haar derde vestiging in Zwolle. De aanhoudende groei en de vraag van opdrachtgevers om ook elders in het land vertegenwoordigd te zijn, waren voor Quality Contacts reden om in Zwolle een contact center te openen. De afgelopen maand is er hard gewerkt om de vestiging in te richten, te verbouwen, personeel te werven en zich klaar te maken om van start te gaan. Vandaag 'trappen zij af'. De eerste medewerkers gaan aan de slag en het contactcenter zal vanaf vandaag voor diverse opdrachtgevers aan het werk gaan.

Quality Contacts start met ruim 20 contact center medewerkers die zich voornamelijk gaan inzetten voor opdrachtgever Van Dijk Educatie; de grootste leverancier van leermiddelen van Nederland voor het voortgezet onderwijs en MBO. Recentelijk zijn Quality Contacts en Van Dijk Educatie een samenwerkingsverband aangegaan waarbij Quality Contacts vanaf heden ondersteund bij het verwerken van de telefonische bestellingen en klantvragen. De maanden juli, augustus en september zijn voor Van Dijk Educatie de drukste maanden van het jaar. Om de komende maanden aan alle klantvragen en bestellingen te kunnen voldoen, zullen er nog 30 tot 40 nieuwe medewerkers door Quality Contacts worden aangetrokken. Maar daar zal het ook niet bij blijven. De verwachting is dat er aan het einde van dit jaar aan ruim 100 medewerkers werk kan worden geboden. Daarvoor zullen nieuwe projecten en opdrachtgevers worden aangetrokken. Daarnaast zullen projecten die nu lopen op de vestigingen Schagen en Velserbroek uitgebreid worden naar de vestiging in Zwolle om aan de vraag naar uren van de opdrachtgevers te kunnen voldoen