Oranjetempel uit Hoeven wint exclusieve reportage op RTL7


BREDA, 20100619 -- De Oranjetempel uit Hoeven is de tweede winnaar van een exclusieve televisiereportage, welke vanmiddag is opgenomen rond het duel Nederland - Japan en morgenavond wordt uitgezonden op RTL 7 tijdens Villa Oranje. De actie is mogelijk gemaakt door bierbrouwer Jupiler, het officiële bier in de Benelux tijdens het Wereldkampioenschap Voetbal 2010.

"Jupiler wil de echte Oranjefan tijdens het WK unieke voetbalbelevenissen bieden. In het kader van onze campagne 'Jup Holland Jup' spelen we met deze actie in op de Nederlandse traditie om de mooiste, grootste en meest originele voetbaltempel te bouwen. In samenwerking met RTL7 krijgen de twee mooiste voetbaltempels landelijke bekendheid, omdat we daar een reportage maken rond de eerste twee groepswedstrijden van Oranje", aldus Kevin Vonckx, marketingmanager Jupiler. Oranjefans konden deze unieke prijs winnen door zoveel mogelijk foto's en filmpjes van hun voetbaltempel te plaatsen op juphollandjup.hyves.nl en Facebook. De eerste reportage is afgelopen maandag gewonnen door studentenhuis VD45 in Utrecht.

In het kader van 'Jup Holland Jup' biedt Jupiler een aantal Oranjesupporters tenslotte de kans om de laatste groepswedstrijd van Nederland tegen Kameroen te gaan kijken bij Dries Mertens thuis. Dries Mertens, middenvelder van FC Utrecht, is een van de grootste voetbaltalenten van dit moment. Hij won dit jaar de Zilveren Schoen en vorig jaar een Gouden Stier als grootste talent toen hij nog uitkwam voor AGOVV in de Jupiler League. Meer informatie over deze actie is te vinden op www.jupiler.nl , juphollandjup.hyves.nl en Facebook.





Ingezonden persbericht