IDB Groep koppelt CRM-oplossing DigiOffice aan mobiele telefoon

21/06/2010 10:00

Lewis PR

IDB Groep brengt een nieuwe versie van DigiOffice op de markt. Versie 2010.1 is met name verbeterd op het gebied van overzichtelijkheid en gebruiksvriendelijkheid. Met de nieuwe module DigiOffice Mobile kunnen gebruikers vanaf een mobiele telefoon online de NAW-gegevens van relaties en collega's opvragen.

DigiOffice is de oplossing van de IDB Groep voor kantoorinformatisering. Het pakket omvat zowel relatiebeheer (CRM), document management (DMS) als de integratie van huisstijl; zo worden emails, presentaties, brieven en formulieren automatisch opgemaakt in de huisstijl van de organisatie. Bovendien is DigiOffice.net web-gebaseerd, waardoor documenten overal beschikbaar zijn.

In de nieuwe versie van DigiOffice kunnen documenten die zijn geregistreerd in DigiOffice DMS via een bestandsconverter automatisch worden geconverteerd naar een PDF-bestand. Hierdoor zijn direct previews beschikbaar in DigiOffice DMS. Een gebruiker hoeft hierdoor dus niet over de specifieke applicatie (zoals AutoCAD) te beschikken om een preview te kunnen zien.

Daarnaast zjin er registratieprofielen opgesteld waarmee gebruikers via een uniforme en flexibele interface documenten kunnen registreren. Deze profielen zijn beschikbaar in DigiOffice DMS, WhiteOffice, MailOffice, Excel en de Windows Verkenner.

Mario van Nierop, Algemeen Directeur van de IDB Groep: "De introductie van DigiOffice Mobile is een belangrijke stap voor CRM-gebruikers in de richting van Het Nieuwe Werken. Steeds meer medewerkers beschikken immers over een mobiele telefoon met een browser; zij kunnen nu in DigiOffice overal en altijd gegevens opvragen van collega's en relaties."





http://www.idbgroep.nl