Persbericht

PPH zet LUMA® in voor uniforme merkbeleving
~ Agrarische organisatie gebruikt SaaS-oplossing voor promotiemateriaal ~

Rotterdam, 22 juni 2010 ­ Plant Publicity Holland, de organisatie die zich in binnen- en buitenland inzet voor de collectieve promotie en afzetbevordering van de Nederlandse boomkwekerij, heeft de online marketingoplossing van LUMA International geïmplementeerd. Hierdoor kan PPH inzetten op een uniforme merkbeleving en het imago van de sector versterken naar zowel consument als professionele gebruiker.

PPH zet het LUMA® platform in om de multimediacampagne 'Colour your life' te ondersteunen. Door gebruik te maken van centrale templates die online als dienst beschikbaar zijn, kunnen lokale tuincentra promotiematerialen creëren zonder deze zelf te hoeven opmaken. De materialen kunnen per afzender gepersonaliseerd worden. PPH promoot zijn producten en diensten via televisie, printmedia en POS-materiaal in winkels en tuincentra.

De herkenbaarheid voor de consument is voor PPH van groot belang. Daarom ging de organisatie op zoek naar een uniforme en kostenefficiënte oplossing. De gebruiksvriendelijkheid van het LUMA® platform, waarbij geen investeringen in hard- of software nodig zijn, maakte de keuze eenvoudig.

"Dankzij LUMA® kunnen we een uniforme uitstraling van onze marketingmiddelen garanderen, zonder dat hier specifieke ontwerpkennis voor nodig is", zegt Remy Steijger, Project Manager 'Colour your life' bij PPH. "Het platform biedt ons de mogelijkheid om 24 uur per dag en 7 dagen per week wereldwijd toegang te krijgen tot onze promotiematerialen. Het SaaS-karakter van de oplossing was voor ons dan ook een overtuigend argument om voor LUMA te kiezen."

Slechts twee maanden na de start van het project was LUMA's oplossing in tien Europese landen operationeel. PPH's promotiemateriaal kan eenvoudig aangepast worden aan de specifieke behoeftes van de gebruiker, maar behoudt de integriteit van het originele ontwerp.

"PPH is een overtuigend voorbeeld hoe bedrijven eenvoudig voordeel kunnen behalen uit ons platform," vertelt Kristof Vereenooghe, CEO bij LUMA International. "Een herkenbare merkbeleving is cruciaal voor PPH, terwijl materiaal wel eenvoudig aangepast moet kunnen worden op basis van specifieke, lokale behoeftes. Wij zijn er erg trots op dat deze organisatie overtuigd is geraakt van onze oplossing en al snel kon profiteren van het LUMA® platform."