La Place introduceert nieuwe webshop


UTRECHT, 20100624 -- La Place wil nog beter gebruik maken van de mogelijkheden van internet en gaat dan ook haar online activiteiten verder ontwikkelen. Als partner heeft zij daarvoor Kittyhawk gekozen.

La Place is de succesvolle, snel groeiende restaurantformule van V&D met meer dan 200 vestigingen in Nederland en België. De restaurant- en traiteurformules La Place Restaurant, La Place Express en La Place Café zijn te vinden op evenementen en beurzen, in winkelcentra, langs snelwegen, op stations en uiteraard in de V&D warenhuizen.

Met het vernieuwde laplace.nl wil La Place de consumenten nog beter online bedienen. Zo zijn de heerlijke producten van La Place het hele jaar door op de website te bestellen, waarna ze opgehaald kunnen worden bij een vestiging naar keuze. Verder bestaat er de mogelijkheid om het "le magazine" online te lezen.

"Laplace.nl wordt de centrale spil in onze online strategie, waarbij we onze online activiteiten stevig gaan uitbreiden", aldus Marcel Wiegersma, Manager Ecommerce van La Place. "Maar deze mijlpaal is slechts het begin, zo zijn we momenteel bijvoorbeeld aan het inventariseren welke bezorgmogelijkheden we kunnen gaan bieden in de nabije toekomst." Voor de ontwikkeling van laplace.nl is La Place een samenwerking aangegaan met Kittyhawk (kittyhawk.nl). Kittyhawk is een jong en ambitieus internet adviesbureau uit Veghel, gespecialiseerd in building online business.

De site is geïntegreerd met diverse systemen, waardoor laplace.nl beschikt over een centrale orderafhandeling. Een solide framework en open architectuur biedt een goede basis voor visuele en functionele uitbreidingen in de toekomst, waarbij naast de online bestelmogelijkheden een grote nadruk komt te liggen op onder meer "social shopping" en het delen van recepteninformatie.

La Place





Ingezonden persbericht