Gemeente Bernheze


vast

Gemeente Bernheze stelt algemene inkoopvoorwaarden vast

De gemeente Bernheze heeft op 15 juni 2010 haar algemene inkoopvoorwaarden vastgesteld.

In de algemene inkoopvoorwaarden wordt ingegaan op zaken die de gemeente Bernheze belangrijk vindt en graag goed geregeld wil hebben bij het aangaan van een overeenkomst, bijvoorbeeld voorwaarden op het gebied aansprakelijkheid of garantie. Tevens besteed de gemeente Bernheze in haar algemene inkoopvoorwaarden aandacht aan duurzaamheid. Dit omdat de gemeente het belangrijk vindt om bij te dragen aan een duurzamere samenleving. Zo is in de voorwaarden opgenomen dat de gemeente Bernheze geen kinderarbeid tolereert en dat leveranciers aan moeten kunnen tonen welke inspanningen verricht worden om de milieubelasting te verminderen.

De algemene voorwaarden zullen voortaan met iedere offerteaanvraag meegezonden worden. Tevens zullen deze bij de Kamer van Koophandel worden gedeponeerd en op deze website worden gepubliceerd.

Adresgegevens

Bezoekadres: De Misse 6,
5384 BZ Heesch
Postadres: Postbus 19,

5384 ZG Heesch
gemeente@bernheze.org
Tel. (0412) 45 88 88
Fax (0412) 45 46 35