Ingezonden persbericht

Best of the Best Awards 2010 met klantgerichte cases van o.a. Truvo, Univé en UPC Nederland

Wegens het succes van vorig jaar vindt op 30 juni de 2de editie van de Best of the Best Awards in Hotel New York te Rotterdam plaats. De twee brancheverenigingen CRM Association NL en DDMA organiseren dit evenement waar de winnaars van o.a. de DataQuality Award, CRM Awards 2009 - Prijs voor klantgericht ondernemen en de Customer Performance Award komen presenteren. CRM Association NL directeur Wil Wurtz: "ons gezamenlijke doel van dit event is om in één middag het publiek de cases te laten horen van de bedrijven die met hun integrale of specialistische klantgerichte aanpak, afgelopen jaar een award hebben gewonnen".

DDMA directeur Diana Janssen: "Vorig jaar was uniek. Niet alleen vanwege de inspirerende cases, maar ook omdat er zo'n breed publiek van dataspecialisten, business analisten, marketeers en CRM professionals was. Ieder met hun eigen expertise maar met een gezamenlijke doelstelling: klantgericht ondernemen. Dit event biedt een unieke kans om je blikveld te verbreden. Er zijn waardevolle contacten gelegd.

Klantgericht ondernemen kent vele facetten. Jaarlijks worden dan ook diverse prijzen uitgereikt aan bedrijven die volgens de betreffende jury's, vanuit organisatorisch perspectief een voorbeeld zijn voor andere bedrijven op het gebied van klantgericht ondernemen.
Het event bijwonen kan door iedereen die zich professioneel bezighoudt met klantgericht ondernemen. Dit kan zowel op strategisch niveau als op uitvoerend niveau zijn. En zowel op deelgebieden (Business Intelligence, Customer Intelligence, Datakwaliteit, etc) als CRM-breed (CRM Manager, Marketing Manager/Directeur), etc.

Voor meer informatie over dit event www.ddma.nl of www.crmassociation.nl