Rocks' loyaliteitsprogramma breidt uit met veertien online partners

05/07/2010 06:00

Creative Venue BV

Leusden, 5 juli 2010

Deelnemers aan het succesvolle Rocks' loyaliteitsprogramma zullen hun saldo de komende tijd snel zien oplopen. Vanaf 5 juli aanstaande kunnen consumenten niet alleen bij Super de Boer en Texaco, maar ook online punten sparen. Simpelweg door in te loggen via de website www.rocks.nl als men wil winkelen bij een van de veertien nieuwe online partners, waaronder bol.com, Wehkamp, Bruna, Nike en Neckermann. De aankopen van de Rocks' spaarders worden op basis van de persoonlijke Super de Boer of Texaco Rocks' kaart geregistreerd. Rocks' verwacht de komende tijd nog meer winkelformules en webshops aan het programma te kunnen toevoegen.

In totaal voegt Rocks' veertien webwinkels toe als nieuwe samenwerkingspartners van het loyaliteitsprogramma. Deelnemers ontvangen voortaan Rocks' punten bij aankoop van de producten bij bol.com, Wehkamp, Bruna, Neckermann, Dell, Nikestore en Nikeid NL, Scapino, Yves Rocher en parfumerie.nl. Ook het boeken van een verblijf of reis via D-reizen, Hotels.com, Hotel specials, Center Parcs of Disneyland Parijs levert de spaarder vanaf 5 juli Rocks' punten op.

Deelnemers kunnen direct al profiteren van hun online aankopen met hun huidige spaarkaart; klanten die nog geen Super de Boer -Texaco Rocks' kaart hebben kunnen deze gratis ophalen bij een van de ruim 700 Texaco of Super de Boer vestigingen.

Rocks' speelt met deze stap bewust in op de sterke groei van online winkelen. De online bestedingen zijn inmiddels goed voor ruim een kwart van de totale retailomzet en online winkelen is voor steeds meer Nederlanders een normale zaak geworden. "Een modern loyaliteitsprogramma als Rocks' past daar naadloos in", aldus Jan Nelissen, directeur van Stichting Rocks'. "Niet voor niets zijn we eind vorig jaar ook al overgestapt op een nieuw online systeem voor het sparen van Rocks' punten. Wij zijn altijd op zoek naar partners die onze formule kunnen versterken. En dit is een goede eerste stap om ons succesvolle programma verder uit te bouwen."

Toekomstvaste koers

Rocks' verwacht de komende tijd meer partners toe te kunnen voegen. "We zetten met ons loyaliteitsprogramma bewust in op een toekomstvaste koers", aldus Nelissen. "En in dat scenario spelen webwinkels naast traditionele verkoopkanalen een belangrijke rol. Zo garanderen we dat onze spaarders toegang hebben tot een breed aanbod van populaire winkels waar ze extra voordeel kunnen behalen. Daar ligt onze focus voor de komende jaren."

Rocks' Vijfjes zijn als vanouds te besteden bij een groot aantal winkelformules waaronder Scapino, Blokker, INTERSPORT, Music Store en Halfords, Bever Zwerfsport, de Rocks' webshop zelf of bij een van de vele dagattracties.

// Einde persbericht //

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.rocks.nl