Ingezonden persbericht


Tele2 en Popstars starten samenwerking

Interactieve Televisie van Tele2 centraal tijdens volgen van kandidaten

Amsterdam, 9 juli 2010 - Vanavond start op SBS 6 de derde editie van Popstars, met een grote rol voor Interactieve Televisie van Tele2. Trouwe fans kunnen de populaire TV-show door de samenwerking met Tele2 voortaan op alle mogelijke momenten optimaal van dichtbij volgen.

De samenwerking tussen Tele2 en Popstars gaat verder dan traditionele sponsoring, want benut tevens de technologie van Tele2's Interactieve Televisie om de kandidaten nog beter te begeleiden. Tijdens de programma's rondom vervolgrondes en liveshows zullen kandidaten hun optredens terugkijken via het televisieproduct van Tele2. Om optimaal te kunnen profiteren van het terugkijken zijn een goede kwaliteit van beeld en geluid essentieel.

Het nieuwe TV kijken
Volgens Tele2 past de samenwerking met SBS 6 en Popstars perfect bij de belevenis van het ´nieuwe televisie kijken´ anno 2010. "Dankzij ons vernieuwde aanbod van Interactieve Televisie kunnen we programma's nu rustig later nog eens terugkijken of pauzeren tijdens liveshows. Die behoefte leeft heel duidelijk en zeker voor een show als Popstars is het ideaal dat we dat kunnen bieden. We zijn blij dat we de kwaliteit van ons product kunnen gebruiken om het kijkplezier van miljoenen Nederlanders te vergroten," vertelt Günther Vogelpoel, directeur consumentenmarkt van Tele2 Nederland.

Vernieuwde Interactieve Televisie
Sinds begin dit jaar heeft Tele2 een nieuw interactief televisieproduct. Via het gebruiksvriendelijke en mooi vormgegeven menu kun je gebruik maken van alle Tele2 TV-functies. Zo kun je TV kijken in haarscherpe digitale of zelfs HD-kwaliteit, live TV opnemen en pauzeren, een film huren via de Tele2 Videotheek en gemiste programma's tot tien dagen terugkijken met Programma Gemist. Interactieve Televisie van Tele2 biedt keuze uit meer dan 70 TV- en radiozenders en met de interactieve TV Gids kun je gemakkelijk je eigen TV-avond samenstellen.


- EINDE -




Ingezonden persbericht