Ingezonden persbericht


Sanoma maakt opnieuw magazine Frontrow voor Fashion Week

Hoofddorp, 28 juni 2010 - Sanoma Uitgevers is voor de vierde keer partner van de Amsterdam International Fashion Week. De redactie van Sanoma's Grazia maakt opnieuw het speciale fashion magazine Frontrow, in samenwerking met de Fashion Week. Het mode-event vindt plaats van 10 tot en met 18 juli.

Tijdens de Fashion Week tonen gevestigde namen en nieuw talent hun allernieuwste collecties. In de glossy Frontrow vind je het officiële catwalk- en het openbare programma, interviews met ontwerpers en andere toonaangevende mensen uit de mode-industrie, fotoshoots en meer interessant modenieuws. Breed verspreid
Frontrow wordt in oplage van 30.000 exemplaren verspreid bij de catwalklocaties op het Westergasterrein, maar ook op modevakbeurzen, musea, clubs, bioscopen, winkels en bij de abonnementenoplage van Grazia. Shows sponsoren
Op zaterdag 17 juli sponsort Sanoma met Marie Claire het Zweedse label DAGMAR in samenwerking met Volvo en Grazia presenteert de ontwerper Daryl van Wouw. Sanoma's Styletoday is de online reporter van de Fashion Week.

Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 9 events, 180 websites, 15 mobiele sites en 13 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl


Noot voor redacties


Noot voor de redactie (