Ingezonden persbericht



Donderdag 15 juli 2010 vindt de eerste prijsuitreiking plaats in Oscar's te Scheveningen. Om 14.30 uur heten wij alle creatieven en geinteresseerden van Nederland van harte welkom. Tot 17.30 uur zullen wij je een creatieve rondleiding geven door de wereld van de Folder Challenge Award. Met diverse sprekers, een film, creatieve gedachten in een inspirerende omgeving. Aansluitend zullen we de dag afsluiten met een gezellige borrel.

De entree is gratis, maar meld je wel snel aan, want er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar! Aanmelden kan via een e-mail met je bedrijfsnaam, naam en bezoekersaantal naar: uitreiking@folderchallengeaward.nl Je ontvangt een bevestiging van je aanmelding zo lang de voorraad kaarten strekt. Dus schrijf je nu snel in! ()


()

()

()

Uit maar liefst 160 inzendingen zijn tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame de drie genomineerden voor de Folder Challenge Award bekend gemaakt. Jaimy Dix, Reclamebureau Andodesign en Suus Allewelt zijn door naar de volgende ronde! De creaties die zij ontwikkelden voor Blue Band werden door de vakjury als beste bestempeld. Die volgende ronde bestaat uit een verspreiding van alle drie de concepten. Deze verspreidingen zullen door een onafhankelijk onderzoeksbureau gemeten worden. De resultaten van dit onderzoek, samen met het oordeel van de vakjury, zullen bepalen wie de winnaar zal worden van de eerste Folder Challenge Award! ()

()

De waardering voor reclamefolders blijft groeien, evenals het bereik van het medium. Ook de effectiviteit is toegenomen, mede dankzij actiegerichte uitingen. De branchevereniging DDMA wil aantonen dat een nieuw, onderscheidend folderconcept de adverteerder nog beter kan helpen om de boodschap bij de doelgroep te bezorgen. Blue Band is de eerste adverteerder die met een concrete doelstelling deze uitdaging voor de Folder Challenge Award aan gaat. Daarom is creatief Nederland uitgedaagd een folderontwerp voor Blue Band te ontwikkelen, gericht op de boodschap die Blue Band aan haar doelgroep wil communiceren. De creatieve uitdaging waarvan de winnaar de eerste Folder Challenge Award in ontvangst mag nemen. ()


()

()

()

DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing en heeft 230 leden variërend van War Child tot Procter & Gamble; van TNT tot Sanoma. De leden hebben met elkaar gemeen dat zij via directe en interactieve media informeren, communiceren en verkopen. Daarbij richten zij zich zowel op de consumentenmarkt als op andere bedrijven en instanties. DDMA focust zich namens haar leden op belangenbehartiging, ledencontact, kennisdeling, onderzoek, evenementen en voorlichting. Voor meer informatie zie: www.ddma.nl

()