Ingezonden persbericht



Leusden, Juli 2010- Mexon Technology, exclusief distributeur van de Service Management oplossing LiveTime in de Benelux en Frankrijk maakt bekend dat LiveTime PinkVERIFY gecertificeerd is voor 11 ITIL V3 processen. Deze recente mijlpaal demonstreert hoe toegewijd LiveTime is om, door middel van open standaards en best practices, organisaties in staat te stellen effectievere en efficiëntere service en support te verlenen.

LiveTime 6.1 behelst nu ook Financial en Release and Deployment Management als onderdeel van de totale oplossing. De Financial management module maakt het mogelijk "wat als" scenario's uit te voeren ten behoeve van de forecasting. De hiërarchische structuur biedt de mogelijkheid om kosten toe te kennen aan de juiste post en met deze informatie bij te dragen aan bedrijfsplanning en budgetteringsprocessen. Release en Deployment Management staat in het verlengde van het Change Management proces en ondersteunt het uitrollen van wijzigingen naar de eindgebruiker toe.

Met de focus op gebruiksvriendelijkheid en een goede integratie van alle processen maakt LiveTime Service Manager het mogelijk om Service Catalog en Service portfolio net zo makkelijk uit te rollen als Incident, Problem en Change Management. LiveTime Service Manager 6.1 is nu gecertificeerd voor Request Fulfillment, Incident, Problem, Change, Release and Deployment, Financial, Service Level, Knowledge, Service Catalog, Service Portfolio, and Service Asset and Configuration Management. LiveTime Service Manager 6.1 zal binnenkort beschikbaar zijn.

LiveTime is gebaseerd op open standaards en werkt met ieder besturingssysteem, elke browser en ieder soort database. LiveTime is verkrijgbaar in eigen beheer en als SaaS oplossing.

Pink Elephant's PinkVERIFY wordt internationaal erkend als hét instituut van de IT Service Management industrie voor certificering van software die de definities en workflow eisen zoals beschreven in ITIL ondersteunen. Al meer dan 10 jaar biedt PinkVerify organisaties die waarde hechten aan het implementeren van oplossingen die werken volgens de ITIL Best practices, de zekerheid dat ze een oplossing kiezen die de ITIL processen ondersteunt.

Over Mexon Technology

Mexon Technology - exclusieve distributeur van LiveTime in de Benelux en Frankrijk en winnaar van de Top Tools Innovation Award - is leidinggevend leverancier en integrator van IT Service, Asset Management & Proces Management oplossingen in de Benelux en Frankrijk. De dienstverlening omvat onder meer Service Management, Proces Performance Management en Asset Intelligence. Mexon Technology streeft altijd naar een partnerschap met nieuwe en bestaande klanten op basis van betrokkenheid, betrouwbaarheid en deskundigheid. Inherent hieraan wordt het producten- en dienstenportfolio continu aangepast aan de laatste ontwikkelingen. Veel van de momenteel succesvolste ondernemingen kiezen oplossingen van Mexon Technology voor het verminderen van kosten en het verbeteren van klanttevredenheid. Mexon Technology is onderdeel van de Aexis Group. Voor meer informatie bezoekt u www.mexontechnology.com.

Informatie:

Dit persbericht kunt u ook downloaden op www.mexontechnology.com. Voor meer informatie of illustratie materiaal neemt u contact op met:



Ingezonden persbericht