Ingezonden persbericht


22 juli 2010

MSI lanceert eerste notebook uit nieuwe Fashion serie: FX600 Opvallend en stijlvol

Notebookfabrikant MSI brengt het eerste notebook uit haar nieuwe Fashion series op de markt: FX600. Het notebook heeft een dunne en lichte behuizing en wordt gekenmerkt door een elegant design. Het chassis heeft een speciale zwarte coating om krassen en vingerafdrukken te voorkomen. De MSI FX600 is daarnaast uitgerust met MSI's Turbo Drive Engine (TDE) en CinemaPro technologie, waarmee de prestaties van de hardware door de gebruiker handmatig aangepast kunnen worden, afhankelijk van de gebruikte applicaties. F Series - Je kunt er niet omheen
MSI heeft veel aandacht besteed aan het uiterlijk van de MSI FX600. Het zilvere MSI logo staat centraal op de cover die bedekt is met een speciale gezegelde zwarte coating om krasjes en vingerafdrukken te voorkomen. Het touchpad beschikt over een diamanten textuur en multitouch technologie voor een comfortabel gebruik. Daarnaast komt de FX600 met een chiclet toetsenbord en worden de randen van het notebook en de speakers met een platinum aura opgelicht, waardoor het geheel er stijlvol en modern uitziet. Directe prestatie boost
De MSI FX600 heeft een Intel Core i5 processor die zorgt voor uitstekende prestaties zonder veel stroom te verbruiken. Met de Intel Turbo Boost en Intel® Hyper-Threading technologie worden de prestaties van de processor dynamisch aangepast, afhankelijk van de applicaties die de gebruiker toepast. TDE en GPU Boost go one step quicker
De FX600 beschikt over MSI's Turbo Drive Engine technologie waarmee de prestaties door middel van een hotkey boven het toetsenbord a la minute kunnen worden aangepast. Op deze manier kan het notebook zich eenvoudig aanpassen aan zware applicaties zonder dat het systeem vertraagt. MSI's FX600 is uitgerust met de nVIDIA GeForce GT 325M discrete grafische kaart met 1GB GDDR3 geheugen. Door nVIDIA's Optimus technologie wordt de grafische processor automatisch uitgeschakeld wanneer de gebruiker deze niet nodig heeft, zoals bij het webbrowsen of Word applicaties. Bij het spelen van spellen of afspelen van films wordt de GPU automatisch weer aangezet. Exceptionele multi-media prestaties met CinemaPro en THX technologie MSI en THX hebben samengewerkt om de FX600 te voorzien van een theaterachtige sound, die mogelijk gemaakt wordt door 4 speakers op het notebook. De Smart Volume en Surround technologie zorgen voor een helder en geruisloos geluid. Gecombineerd met de CinemaPro technologie van MSI levert de FX600 uitstekende multi-media prestaties. Een druk op de CinemaPro hotkey zorgt ervoor dat de MSI FX600 in filmmode draait, wat rijkere contrasten en heldere kleuren oplevert voor een ultieme bioscoopervaring. MSI HD Web-cam
De MSI FX600 is heeft een HD web-cam waarmee de gebruiker op de resolutie van 1280x720 kan opnemen met 30fps. Het is hiermee mogelijk om duidelijke en heldere 720p breedbeeld video's te delen met vrienden en familie.

Voor hoge resolutie foto's en informatieve product kits op de MSI Media database: http://media.msi.eu

About MSI

MSI is proud of its more than 20 years experience in designing and manufacturing high performance IT products. The product lines of MSI are motherboards, graphic cards, notebooks, consumer electronics, barebones, networking and server products, and fully integrated add-on peripherals. With its ISO 9001 and ISO 14001 qualified facilities, MSI products provide the best performance, reliability and value-increasing productivity. We distribute our products through offices located in The Netherlands, Germany, Italy, France, United Kingdom, Spain, Turkey, Czech Republic, Poland, Serbia, Ukraine, Russia, United States, Canada, Mexico, Latin America, Brazil, Taiwan, Japan, China, Korea, India and Australia. MSI markets its products to distributors, computer system manufacturers, and system integrators. For more information about the company go to www.msi.eu

Mystar Computer BV (MSI in the Netherlands) was established in 1998. Having its own facility in Son near Eindhoven, it handles all marketing, sales, logistics and after-sales-service for its customers throughout Europe.