Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

TDA sluit recruitment- en payrollovereenkomst met de Fintrex Groep

Vrijdag 30 juli 2010

Telecom Direct Almere B.V. (TDA) heeft voor de recruitment- en payrolldiensten van de Fintrex Groep gekozen. De flexibiliteit, de kwaliteit van het wervingstraject en de vooruitstrevende `Uitzending 2.0' methode die de Fintrex Groep gebruikt in haar processen waren voor TDA doorslaggevend om de samenwerking aan te gaan. TDA wil, met de hulp van Fintrex, haar kwalitatieve groep van agents nog verder uitbreiden.

Cokky Bosman, directeur TDA: "Wij waren op zoek naar een vooruitstrevende partner op het gebied van werving- en selectie met goede mensen en de beste kwaliteit. Bij Fintrex hebben wij de match en gezonde ambitie gevonden! De keuze was voor ons snel gemaakt". Martijn Herfkens, directeur van de Fintrex Groep is blij met de beklonken samenwerking tussen TDA en Fintrex. "Met veel plezier gaan wij starten met de recruitment- en payroll diensten voor TDA. Wij verheugen ons op de samenwerking met een toonaangevend en ambitieus facilitair contact center als TDA, dat net zoals wij, zowel kwalitatieve dienstverlening, als aandacht voor de medewerker hoog in het vaandel heeft staan."

TDA
TDA staat al 24 jaar bekend als een facilitair callcenter voor hoogwaardige klantcontactdiensten. "Kwaliteit in alles wat je doet!" is de bedrijfsgarantie die wij aan onze klanten bieden. Passend bij deze missie zoeken wij voortdurend naar mogelijkheden om onze kwaliteit te verbeteren, het verbinden van de juiste, kwalitatieve agents aan onze organisatie is één van de instrumenten die wij daarbij inzetten.

Fintrex Groep
Fintrex richt haar dienstverlening al sinds 2002 op de contact center branche. Naast een uitstekende dienstverlening naar haar opdrachtgevers toe, staat aandacht voor de medewerker bij Fintrex voorop. Die maken het verschil! Om die reden heeft Fintrex haar naam voor drie jaar aan de `CC Agent Week' van het CCMA verbonden.


---


Noot voor de redactie,