Ingezonden persbericht


Juryleden gezocht voor social marketing experiment BT 'Buzz This' Pitch Challenge

Amsterdam, 9 augustus 2010 - Communicatiedienstverlener BT zoekt, in samenwerking met Talents Media, juryleden voor de 'Buzz This' Pitch Challenge: een social marketing experiment waarbij het onlangs geïntroduceerde 'TalentsChannel-platform' voor het eerst wordt ingezet.

Tijdens het jaarlijkse Mediapark Jaarcongres is van een twintigtal ondernemers een video opgenomen van een business 'elevator' pitch. Publiek en juryleden kunnen vanaf vandaag de pitches van de ondernemers beoordelen. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens het Immovator Cross Media Café op 31 augustus aanstaande. Onder de juryleden wordt een iPad verloot.

TalentsChannel is een social media platform voor het eenvoudig organiseren van competities binnen sociale netwerken zoals Facebook, en binnen de online platforms van opdrachtgevers. TalentsChannel is ontwikkeld voor merken, reclamebureaus, uitgevers, evenement-organisatoren, televisie productiemaatschappijen en (niche) social networks. Het platform voorziet in een snelle lancering van campagnes, integratie met social networks, upload- en moderatiemechanismen, stemmen en publiceren.

Stemmen is mogelijk tot en met 28 augustus, 12.00 uur, via: http://www.pitchchallenge.com/.

Talents Media nodigt deelnemers en geïnteresseerden uit hun mening over het door hen ontwikkelde social media platform te geven via: http://www.talentsmedia.com/?p=459.

###




Ingezonden persbericht