Populariteit koolzuurhoudend natuurlijk mineraalwater neemt weer toe

10/08/2010 15:11

Stichting Dranken Nederland

FWS start campagne 'Bruisend mineraalwater; vaste prik!'

Op initiatief van de branchevereniging voor Frisdranken, Waters en Sappen (FWS) start 11 augustus de campagne 'Bruisend mineraalwater; vaste prik!' Met deze campagne wil FWS de voordelen van verpakt bruisend natuurlijk mineraalwater onder de aandacht brengen van het Nederlands publiek. De campagne duurt in totaal twee weken en loopt tot en met 24 augustus.

Jouke Schat, directeur FWS: "Nederland kent verschillende merken verpakt water. Onder de Nederlandse consumenten is koolzuurvrij natuurlijk mineraalwater nog steeds het meest populair: 64,7 procent versus 35,3 procent bruisend water. De laatste jaren zien we echter dat de populariteit van voorverpakt bruisend natuurlijk mineraalwater weer groeit. Deze groei wil FWS met de campagne Bruisend mineraalwater; vaste prik! ondersteunen."

Verpakt bruisend mineraalwater is natuurzuiver, makkelijk en lekker fris. De campagne vindt in augustus plaats, omdat het vooral in de zomer van belang is voldoende vocht tot je te nemen.

De campagneboodschap wordt gecommuniceerd via radiospotjes en een speciale pagina op internet (www.vasteprik.info). Dit sluit goed aan bij de doelgroep, die vaak onderweg is en dan water consumeert. In de spots zullen typetjes á la Gooische vrouwen het natuurlijk mineraalwater laten bruisen.

Volg de campagne ook via:

Twitter: http://www.twitter.com/vasteprik

Youtube: http://www.youtube.com/vastepriknl

Bijlage: uitzendschema radiospots

De Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen (FWS) is de brancheorganisatie voor de frisdranken-, water- en sappenindustrie. Bij de FWS zijn alle in Nederland gevestigde producenten en verkoopkantoren van frisdranken, waters, sappen- en siropen aangesloten

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.vasteprik.info