Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

ODS2 benoemt nieuwe Executive Vice President of Sales & Marketing Middle East and North America

Matthew Opferkuch gaat uitvoering geven aan internationale expansie

Enschede, 11 augustus, 2010 - ODS2, softwareleverancier op het gebied van Field Marketing, Order Management, Direct Sales en Call Centers, maakt vandaag de benoeming bekend van Matthew Opferkuch als nieuwe Executive Vice President of Sales & Marketing. De standplaats van Opferkuch wordt de vestiging van ODS2 in Dubai. Van hieruit zal hij leiding geven aan de marketing- en salesactiviteiten in het Midden-Oosten en Noord-Amerika.

De van oorsprong Duitse Matthew Opferkuch heeft meer dan 20 jaar ervaring op sales- en marketinggebied in de internationale hotelwereld. Hij begon zijn carrière bij Trusthouse Forte Hotels. Eenmaal geëmigreerd naar Canada bekleedde hij verschillende functies bij Fairmont Hotels & Resorts in West-Canada. Zijn laatste functie was General Manager van het gevierde Hazelton Hotel Toronto. Mede dankzij de bezielende leiding van Opferkuch werd het Hazelton in Vanity Fair, Conde Nast Traveller UK en de New York Times opgenomen als het mooiste hotel in Canada.

In zijn nieuwe functie als Executive Vice President of Sales & Marketing Middle East and North America bij ODS2 zal Opferkuch, die vloeiend Engels, Frans en Duits spreekt, zijn management- en marketingervaring inzetten om de internationale expansie van het bedrijf verder uit te bouwen. ODS2 werd onlangs nog door Deloitte geroemd als een van de snelst groeiende technologiebedrijven in de wereld. Opferkuch is er dan ook van overtuigd dat ODS2 een zonnige toekomst tegemoet gaat: 'De basis waar we op bouwen is uitstekend; met betrouwbare softwareoplossingen op het gebied van Field Marketing, Order Management en Direct Sales worden meer dan 6.000 gebruikers wereldwijd bediend. Met mijn sterk servicegeoriënteerde benadering denk ik nog een extra impuls te kunnen geven aan de groeidoelstellingen van ODS2.'

Over ODS2 b.v.

ODS2 is een internationale softwareleverancier en ontwikkelt complexe (webbased) applicaties zoals (winkel)aanmeldsystemen, rapportagetools & dataregistratiesoftware. ODS2 heeft vier softwareoplossingen in de markt staan, te weten Order Management Software (OMS), Field Management Software (FMS), Direct Sales Software (DSS) en Call Center Sofware (CCS) en heeft vestigingen in Enschede, Toronto en Dubai. ODS2 heeft klanten als Alice, KPN en Microsoft en is actief in onder andere Nederland, Spanje, België, Zuid Afrika, Noord-Amerika en het Midden-Oosten. ODS2 is door Deloitte Fast50 uitgeroepen tot een van de 50 snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland en EMEA. Voor meer informatie bezoekt u www.ods2.com