Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Oranje krijgt steun van energiemaatschappij

NEDERLANDSE ENERGIE MAATSCHAPPIJ EN KNVB KONDIGEN PARTNERSHIP AAN

Rotterdam, 11 augustus 2010 -- De Nederlandse Energie Maatschappij wordt officieel partner van de KNVB. Hiermee is het bedrijf één van de sponsors van Oranje . 'Wij zijn trots dat we de nieuwe partner van het Nederlands elftal en dus Oranje zijn. Tijdens het WK voetbal bleek maar weer hoe voetbal Nederland beweegt en trots maakt. De Nederlandse Energie Maatschappij staat midden in de samenleving en weet wat mensen belangrijk vinden', aldus Pieter Schoen, Algemeen Directeur van de Nederlandse Energie Maatschappij.

De KNVB zoekt samenwerking met sponsors die op een actieve manier hun sponsorrechten aanwenden om zodoende een wederzijdse toegevoegde waarde te creëren. 'De Nederlandse Energie Maatschappij is het snelst groeiende onafhankelijke en écht Nederlandse bedrijf in een sterk veranderende energiemarkt. Dit is bereikt door een innovatief en transparant productaanbod dat bijzonder interessant is voor de consument en zeker ook voor onze verenigingen en leden. Wij gaan er vanuit dat de Nederlandse Energie Maatschappij op een zelfde innovatieve manier als waarmee ze de markt is ingestapt de rechten uit het sponsorcontract zal activeren en hiermee succesvol zal zijn in zowel de actieve werving van klanten als het behoud van klanten', aldus Jean Paul Decossaux, Commercieel Directeur van de KNVB.

Bijna 1,2 miljoen Nederlanders genieten op een actieve manier van voetbal; voetbal is daarmee de meest beoefende sport van Nederland. Als het Nederlands elftal speelt, zitten bovendien miljoenen toeschouwers aan de buis gekluisterd. Door de sponsorovereenkomst met de grootste sportbond van Nederland staat de Nederlandse Energie Maatschappij in contact met miljoenen voetbalfans.

Partnership gevierd
Om het partnership met de KNVB te vieren deelt De Nederlandse Energie Maatschappij kaarten uit voor de kwalificatiewedstrijd (EK 2012) Nederland ­ Finland op 7 september in de Kuip. Zoo krijgen 100 klanten die al sinds het begin aangesloten zijn bij de Nederlandse Energie Maatschappij, twee kaarten voor deze wedstrijd. Maar ook nieuwe klanten kunnen voor kaarten in aanmerking komen. Op vrijdag 13 september start een campagne waarmee het partnership met de KNVB aan heel Nederland bekend wordt gemaakt. Bij de kwalificatie uitwedstrijd van het Nederlands elftal tegen San Marino op 13 augustus prijkt de Nederlandse Energie Maatschappij voor het eerst op de sponsorborden van de KNVB.


- einde bericht -




Ingezonden persbericht