Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

TELEFOON ZWEMVEST 'REDT' TELEFOONVERKEER SAIL AMSTERDAM 2010

Het telefoon zwemvest moet het telefoonverkeer tijdens SAIL Amsterdam 2010 'redden'. Met deze waterdichte hoes wil merchandise partner No Limitation straks de mobiele telefoons rondom het IJ beschermen. De telefoon zwemvest is opblaasbaar en heeft daardoor drijfvermogen. Het SAIL-koord zorgt voor de veilige verankering om de nek van de gebruiker. Het product is verkrijgbaar via de Sail Shop, www.shop.sail2010.nl, en bij de diverse verkooppunten op het SAIL-terrein. De prijs bedraagt 4,99 euro.

"Met 2 miljoen bezoekers valt er altijd wel ergens een telefoon in het water", stelt Paul Buyse, eigenaar van No Limitation BV. Om een onvrijwillige zwempartij te overleven, is het raadzaam om de gsm van een telefoon zwemvest te voorzien. Daarmee blijft het mobieltje bovendien drijven, zodat het makkelijk op te vissen is.

Over No Limitation
No Limitation ontwerpt en ontwikkelt unieke premiums, die naadloos aansluiten op de kracht van het merk of de communicatiedoelstellingen van het product waarvoor ze worden ontwikkeld. No Limitation heeft meer dan twintig jaar ervaring, een flinke dosis creativiteit, gevoel voor design en markt- en marketingkennis. De kracht van No Limitation zit in het samengaan van denken en doen. Als adviseur, conceptdenker en producent. No Limitation regelt het hele proces van idee tot levering. Het bedrijf werd in 1992 opgericht in Hongkong. Inmiddels zetelt het ook in Sjanghai en Kaapstad. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. Naast het ontwerpen en ontwikkelen van premiums, levert No Limitation via haar webshop zo'n 20.000 verschillende promotionele producten uit voorraad.

SAIL 2010
SAIL Amsterdam vindt plaats van donderdag 19 tot en met maandag 23 augustus 2010. Tijdens het gratis toegankelijke evenement is een imposante vloot van tall ships uit de hele wereld te bewonderen. Daarnaast meren honderden schepen, van varend erfgoed tot uiterst modern, af in en rondom het IJ. Het nautische aanbod wordt omlijst door een uitgebreid cultureel en nautisch getint programma voor jong en oud.

SAIL 2010 wordt mede mogelijk gemaakt door de hoofdsponsors Gemeente Amsterdam, Koninklijke Marine, ING, Nationale Postcode Loterij, De Telegraaf en Gaastra en de sponsors Accor Hotels, Provincie Noord-Holland, Nuon en Clifford Chance.

/// Einde