Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Teleperformance stelt Tim Wassen aan als Manager Training & Development
maandag 23 augustus 2010
Maastricht, 23 augustus 2010 - Teleperformance, marktleider in de
contactcenter branche, heeft Tim Wassen (28) aangesteld als Manager
Training & Development. Wassen wordt hiermee verantwoordelijk voor het
verder uitbouwen van de afdeling `Training & Quality'.
Tim Wassen
De afdeling `Training & Quality' is binnen Teleperformance erg
belangrijk. Er staan op dit gebied veel nieuwe initiatieven op de
planning. Wassen ziet zijn nieuwe functie dan ook als een enorme
uitdaging: "In mijn functie zal ik hoofdzakelijk bezig zijn met het
verder professionaliseren van de afdeling `Training & Development'. Een
van de nieuwe tools die we gaan inzetten is de E-learning tool voor
agenten met soft skill refresh modules. Ook zal een groot Personal
Development Plan (PDP) uitgerold worden voor supervisors. Uiteraard zal
ik voorzien in kennisvragen en leerbehoeften die binnen het bedrijf
spelen. Ik zal veel zichtbaar zijn in de operatie omdat hier de meeste
inspiratie te halen valt en zichtbaarheid ook gewenst is".
Wassen is geen onbekende in de Contact Center branche. Naast
bedrijfstrainer bij Vodafone is hij bij Arvato werkzaam geweest als
Quality Manager. Sinds 17 augustus vervult hij zijn nieuwe functie
binnen Teleperformance.
Over Teleperformance
Teleperformance is `s werelds voornaamste provider voor het uitbesteden
van CRM en contactcenterdiensten en combineert internationale expertise
en best practices met de kracht van ervaren lokaal management.
Teleperformance Benelux, opgericht in 1993, is uitgegroeid tot de
topspeler in de contact center branche en biedt haar complete
dienstverlening aan vanuit vestigingen in Zoetermeer, Tilburg,
Roermond, Maastricht en Brussel. In de Benelux zijn meer dan 2300
medewerkers actief die werken voor een groot aantal prominente merken
in diverse branches.