Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Teleperformance stelt Tim Wassen aan als Manager Training & Development

maandag 23 augustus 2010

Maastricht, 23 augustus 2010 - Teleperformance, marktleider in de contactcenter branche, heeft Tim Wassen (28) aangesteld als Manager Training & Development. Wassen wordt hiermee verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de afdeling `Training & Quality'.

Tim Wassen

De afdeling `Training & Quality' is binnen Teleperformance erg belangrijk. Er staan op dit gebied veel nieuwe initiatieven op de planning. Wassen ziet zijn nieuwe functie dan ook als een enorme uitdaging: "In mijn functie zal ik hoofdzakelijk bezig zijn met het verder professionaliseren van de afdeling `Training & Development'. Een van de nieuwe tools die we gaan inzetten is de E-learning tool voor agenten met soft skill refresh modules. Ook zal een groot Personal Development Plan (PDP) uitgerold worden voor supervisors. Uiteraard zal ik voorzien in kennisvragen en leerbehoeften die binnen het bedrijf spelen. Ik zal veel zichtbaar zijn in de operatie omdat hier de meeste inspiratie te halen valt en zichtbaarheid ook gewenst is".

Wassen is geen onbekende in de Contact Center branche. Naast bedrijfstrainer bij Vodafone is hij bij Arvato werkzaam geweest als Quality Manager. Sinds 17 augustus vervult hij zijn nieuwe functie binnen Teleperformance.

Over Teleperformance

Teleperformance is `s werelds voornaamste provider voor het uitbesteden van CRM en contactcenterdiensten en combineert internationale expertise en best practices met de kracht van ervaren lokaal management. Teleperformance Benelux, opgericht in 1993, is uitgegroeid tot de topspeler in de contact center branche en biedt haar complete dienstverlening aan vanuit vestigingen in Zoetermeer, Tilburg, Roermond, Maastricht en Brussel. In de Benelux zijn meer dan 2300 medewerkers actief die werken voor een groot aantal prominente merken in diverse branches.