Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

SNT & Friends voor Pakistan

woensdag 25 augustus 2010

"Medewerkers, relaties en klanten zetten zich in voor de actie voor Pakistan"

Zoetermeer - Contact center professional SNT helpt mee op de Actiedag voor Pakistan. Donderdag 26 augustus organiseren de Publieke Omroep, RTL en SBS samen met de SHO een Actiedag voor Pakistan. SNT faciliteert al ruim twintig jaar haar contact centers voor charitatieve acties, zoals de televisieactie rondom de Tsunami en eerder dit jaar de actie "Nederland helpt Haïti". Wederom zetten honderden SNT Friends zich vrijwillig in om de verwachte telefoongesprekken te beantwoorden. Deze Friends bestaan uit SNT medewerkers, klanten en relaties en een speciaal team vanuit Nuon.

Naast de aandacht op tv besteden ook publieke en commerciële radiostations aandacht aan de Actie voor Pakistan. Een centraal belpanel met bekende Nederlanders staat klaar om telefonische giften aan te nemen. SNT ondersteunt dit belpanel met de honderden vrijwilligers verspreid over heel Nederland. Bij voorgaande acties is gebleken dat het Nederlandse publiek niet alleen behoefte heeft om geld te doneren, maar ook om een persoonlijke, vaak ontroerende, reactie te geven. Dat persoonlijke contact is al 25 jaar onze core business.

Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met 25 jaar ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.