Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Snelle Jelle introduceert nieuwe verpakking
Koekreep van Wieger Ketellapper krijgt typisch Friese uitstraling

Geldrop, 26 augustus 2010 ­ Snelle Jelle is vanaf week 35 in de supermarkt verkrijgbaar in een nieuwe verpakking. Deze werd ontworpen naar aanleiding van de nieuwe weg die het merk inslaat. Het verpakkingsontwerp onderstreept de nieuwe slogan - Snelle Jelle zorgt dat de koek nooit op is ­ met een echt Fries design; nuchter, puur, stoer en krachtig. "Gewoon Fries" In het nieuwe verpakkingsontwerp voor Snelle Jelle komt een aantal typisch Friese elementen terug, zoals de vorm van het `pompeblêd' en de kleuren wit en blauw. Het design sluit aan bij hetgeen Snelle Jelle voortaan voor staat: een stevige koekreep die je natuurlijke energie geeft. De uitstraling is nuchter en zonder fratsen, wat je onder andere terugziet in de frisse kleuren. Ook het krachtige lettertype draagt bij aan een typisch Friese look & feel. De verpakking verschijnt vanaf week 35 in de schappen van supermarkten en bevat voortaan zes koekrepen in plaats van vier. Bij benzinestations, waar de kruidkoekreep al per stuk verkrijgbaar is, introduceert Snelle Jelle een 3-pack.

Nummer 1 in koekrepen De nieuwe slogan vat samen waar Snelle Jelle voor staat: Snelle Jelle zorgt dat de koek nooit op is. Je krijgt energie van dit natuurlijke tussendoortje. Aangezien maar liefst 70% van de verkochte kruidkoekrepen bij een activiteit buitenshuis wordt geconsumeerd, sluit dit daar perfect op aan. Snelle Jelle wil met de nieuwe strategie en verpakking haar positie als nummer 1 van Nederland in het koekrepensegment verder verstevigen. Over Snelle Jelle Snelle Jelle van Wieger Ketellapper is een koekreep die per stuk verpakt is en daardoor makkelijk voor onderweg, op het werk of voor op school. Snelle Jelle zorgt dat de koek nooit op is. Je krijgt energie van dit natuurlijke tussendoortje. De repen zijn verkrijgbaar per zes stuks in de supermarkt of los bij de benzinepompen.




Ingezonden persbericht