Ingezonden persbericht


Namens de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) en de Nederlandse Verenging van Filmdistributeurs (NVF) vindt u hieronder het persbericht over de landelijke 2-voor-1-actie van het film- en bioscoopbedrijf en C1000.

Persbericht

Amstelveen, 19 augustus 2010

Lekker goedkoop naar de bioscoop

C1000 EN BIOSCOOPBRANCHE ORGANISEREN SAMEN BIOSCOPENWEKEN

Maandag 30 augustus aanstaande begint het nieuwe bioscoopseizoen in Nederland met de Bioscoopweken. Deze jaarlijkse 2-voor-1-actie van de Nederlandse film- en bioscoopwereld wordt dit jaar voor de eerste maal georganiseerd samen met C1000.

Klanten van C1000 kunnen van maandag 30 augustus tot en met woensdag 22 september lekker goedkoop samen naar de bioscoop. Bij iedere 20 euro aan boodschappen krijgen ze van 30 augustus tot en met 12 september namelijk een Bioscoopwekenbon. Die bon is twee entreebewijzen waard voor de prijs van één bij alle bioscopen en filmtheaters. De Bioscoopwekenbonnen zijn geldig tot en met woensdag 22 september.

Marketing Directeur van C1000 Bas Verheijen: 'Wij zijn blij dat we deze actie aan ons hebben kunnen verbinden. We beseffen ons dat klanten slim met hun geld omgaan. Ze doen niet voor niks hun boodschappen bij ons. Daarom willen we een leuk uitje nog bereikbaarder maken door het tweede kaartje gratis aan te bieden.'

Het bijzondere karakter van de Bioscoopweken wordt versterkt door het feit dat er een hoofdrol is weggelegd in de televisie- en bioscoopcommercial voor niemand minder dan Chris Noth, de acteur die Mr. Big speelt in Sex and the City.

De Bioscoopweken, die worden georganiseerd door C1000 en de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) en Filmdistributeurs (NVF), vormen dé gelegenheid om de start van het nieuwe bioscoopseizoen te vieren. Alle bioscoopbezoekers die tijdens de actie een Bioscoopwekenbon inleveren aan de kassa van bioscopen en filmtheaters krijgen naast het prijsvoordeel een actielot met een unieke code*. Deze code kan worden ingevuld op de website www.c1000.nl/gratisnaardefilm. De bezoeker ziet dan direct of men een leuke filmprijs heeft gewonnen, waaronder passen om een jaar lang gratis naar de film te kunnen.


* Op =op

EINDE BERICHT ---

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht